forbanna altså!

SMT

Elsker forumet
tyyyypisk - at når vi ENDELIG skal ut å reise så skal det skje noe... [:(]

Alle flyene er sannsynligvis innstilt! [&o]

Å jeg som hadde gleda meg sånn til denne turen...  [:(][:@]

arg så kjipt [&:]
håper det ordner seg og du kommer deg avgårde [;)]

Island...    der det store skjer...[&o][:o]   BLÆH!

jeg skulle akkurat til å skrive til deg: FY FAEN så utrolig kjipt!!!!! herlighet asså! hva skjer med bilettene og slikt da når fly blir kansellert?

hadde hyla jeg asså om det var meg, så jeg føler veldig veldig veldig med deg!

off så kjipt! krysser fingrene for at du kommer deg til island [:D][:D]

jepp, da fikk æ beskjed, sambo blir vel sannsynligvis offshore pga at han ikke kommer seg hjem... så da var det bare å lete opp litt tålmodighet en plass da[:(] tungt nok å være hjemme med lillemor i to uker når bekkenet og energien er så dårlig istand...[&o] men, sånn er det å være offshoreenke da....

ORIGINAL: BabyMia

jepp, da fikk æ beskjed, sambo blir vel sannsynligvis offshore pga at han ikke kommer seg hjem... så da var det bare å lete opp litt tålmodighet en plass da[:(] tungt nok å være hjemme med lillemor i to uker når bekkenet og energien er så dårlig istand...[&o] men, sånn er det å være offshoreenke da....

uff, stakkars!  [&:]
håper han kommer hjem snart! at dette ordner seg...   blir ikke noe tur på oss...
kjenner jeg er litt snurt, men det er vi vel alle som blir rammet av dette...

ja det skjønner jeg så godt, synes synd på deg....vi får dra til mormor eller svigers i helga for å komme oss ut, er jo så stygt vær å at det halve kunne vært nok!

Off, tenkte på deg.. Så domt!! [:'(]

æsj ja det er skikkelig kjedelig altså også er det ofte typisk at det skal være ett eller annet som stopper for morroa.

men det er bedre å være trygg enn å dette ned pgr soten som svever fra island. håper det ordner seg da[:)]

Uff, tenkt masse på deg idag.. Og lurt på om du kom deg avgårde.. Kjempe synd at du ikke fikk reist på turen din[&:] 

SÅ UTROLIG KJIPT, TRØSTEPÅKLEM[:)] Håper dere får tatt den turen til slutt, men ser dårlig ut, uff..

takk gode damer! [:D]

blir ikke noe tur i år da..
litt kjibt...  [&:]

de tenkte på tur i sept...  men sjefen til mannen tar heldigvis hensyn, for jeg kan ikke være med i slutten på september liksom...

så da sa han at vi drøyer det til neste år en stund etter lille er kommet[:D]

ORIGINAL: giraffen laffen

takk gode damer! [:D]

blir ikke noe tur i år da..
litt kjibt...  [&:]

de tenkte på tur i sept...  men sjefen til mannen tar heldigvis hensyn, for jeg kan ikke være med i slutten på september liksom...

så da sa han at vi drøyer det til neste år en stund etter lille er kommet[:D]

Så bra de tar hensyn da[:D][:D]

Forstår deg kjempe godt! Fy søren er kjipt assa!

Sambo skulle til berlin idag m gjeng gutter... Men de fikk bråbestilt buss til køben i morges.. flyet ble kansellert 1t etterpå..
De satt litt fast i køben, men nå er de på vei igjen.. Så de fikk heldigvis ordnet seg likevel..

Back
Topp