Forb****** Fotoknudsen!

Bare Kari

Forumet er livet
Nå er jeg MØKKLEI!!

I fjor bestilte jeg to fotobøker der som skulle ha graverte fremsider. Da jeg fikk dem var bare den ene gravert. Dette skulle være julegaver og jeg ringte kundeservice og fikk sende tilbake og de skulle ordne det slik at jeg fikk den til jul. De rettet opp i det, men den kom ikke tidsnok dessverre..

I år bestilte jeg samme greie.. I år derimot var den ene gravert riktig, mens på den andre, hvor det skulle stå: "Farmor og farfars skrytealbum II", ja der sto hele navnet til jenta mi istedet!![:@] Hvordan de har fått til det er da et under! Er det virkelig så vanskelig å følge en bestillingsordre??

Det er nå 10 dager siden jeg sendte mail, og får ikke svar. Ikke svarer de på telefon. Sendte derfor boken i retur med forklarende brev om hva som var galt. Nå vet jeg jo ikke hva som skjer med boken, om de har fått den eller noe!

Ikke svar på mail, ikke på telefon. Har prøvd facebook 3 ganger, men de sier bare at de skal sjekke og aldri noe mer! Blir så j**** forbanna! I år bestilte jeg tidlig så jeg var sikker på at alle fikk gavene sine til jul!

Skjønner ikke hvordan det går an å gjøre samme feil to år på rad![:@]

Ekstra surt er det at jeg ellers er kjempefornøyd med fotoboken. Dette gidder jeg ikke!

---

OG IKKE NOK MED DET!! For å få kontakt med dem på Facebook så må jeg trykke "LIKER"!! Hørt noe så dumt??? LIKER for f???

[:@][:@][:@][:@][:@] Skjønner godt du er forbanna!!!

Neste gang får du prøve Japan photo eller noen andre.

Makan til dårlig service[>:]

Håper virkelig du får det til jul!

Japanfoto er ikke noe bedre de har mye feil i stavingen sin.

Huff, så dårlig da! [&:]

Alltid vært kjempefornøyd med fotoknudsen jeg! [:)]

ORIGINAL: siljeheleen

Jeg også! Og dette her er forferdelig uproft!

jeg skulle ta kontakt med fototknudsen ang en faktura ,skrev flere mail og prøvde og ringe.men neida tok 14 dager før jeg fikk svar på mail.ingen beklagelse eller noe[:@]

dritt[:'(]

håper det ordner seg for deg[:)]

Fotoknudsen kan bare gå å legge seg! Bestilte forstørrelser forleden og de var forferdelig kornete og uklare! Kundeservice på tlf er det umulig å komme igjennom på. På mail fikk jeg endelig svar da, men da var bildene allerede betalt fordi jeg var redd for purring og det som verre er. Og tror dere f*** meg ikke at det kom inkassokrav i posten igår da, på en regning som er betalt for omtrent en mnd siden. Og nå får jeg ikke tak i dem på kundeservice igjen...La oss håpe 2011 vil bli et nytt og bedre år, amen.

å helvete, hadde faktsik klikka[:@]

sleit selv med fotoknudsen tidligere i år.

bestilte en fargebok av de i oktober som en julegave, ringte de nå da vi kom i desember, dagen etter ble jeg oppringt igjen, og hun som ringte var litt sjokkert hvordan jeg hadde greit å bestille en vare osm var gått ut av sortementet for flere måneder siden, og i tillegg hadde de trukket kontoen min for varen og porte allerede.
men de sendte heldigvis pengene tilbake ganske kjapt så rekker finne ny gave til ham.

Vet om fler som har hatt dårlig erfaring med de, meg selv inkludert..

Nå bruker jeg elitefoto og har til nå vært fornøyd!

ORIGINAL: neselo

Vet om fler som har hatt dårlig erfaring med de, meg selv inkludert..

Nå bruker jeg elitefoto og har til nå vært fornøyd!

Ser på Facebook-siden at det er veldig mange klager.. Ingen god markedsføring akkurat..

ORIGINAL: Caya

Jeg har kun god erfaring med Fotoknudsen.[:)]

De har sikkert STOR pågang om dagen[8D] Men det er vel ingen grunn til å ikke nå frem på kundeservice.
Håper du får ordnet opp i det.[:)]

Ja jeg synes det er godt gjort å ikke kunne svare på mail..
Sendte en annen Mail for ca 1,5 mnd siden Ang noe annet og den har jeg heller ikke fått svar på..[8|]

jeg har brukt extrafilm.no å flere av jeg kjenner har brukt dem[:)] billig,, kjapp leveringstid [:)]

bruker bare eurofoto..

ORIGINAL: Lillesnille

bruker bare eurofoto..

det gjør jeg og,strålende fornøyd. leit at det er blitt sånt tull for deg da!

ORIGINAL: siljeheleen

[&:]

Vi kommer ikke til å bestille noe derifra lenger heller, prøvde i 2 uker å lage kalender (både i år og i fjor) men fikk feilmelding hver gang eg skulle sende de inn. Har sendt mail til fotoknudsen hver uke i 3 uker nå, men ikke hørt noe fra de ennå. Så nå er det slutt !

ORIGINAL: Lille_frosk

Japanfoto er ikke noe bedre de har mye feil i stavingen sin.

Pluss at de beskjærte hodet mitt vekk fra julekortet vårt [8|][:@]

Huff, den var kjip ja, du får prøve noe andre neste gang.

Her har jeg bestilt flere fotobøker og andre produkter fra Elkjøp sin fotoservice og alltid vært fornøyd og fått rett vare, god kundeservice også.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: polkagris

Fotoknudsen kan bare gå å legge seg! Bestilte forstørrelser forleden og de var forferdelig kornete og uklare! Kundeservice på tlf er det umulig å komme igjennom på. På mail fikk jeg endelig svar da, men da var bildene allerede betalt fordi jeg var redd for purring og det som verre er. Og tror dere f*** meg ikke at det kom inkassokrav i posten igår da, på en regning som er betalt for omtrent en mnd siden. Og nå får jeg ikke tak i dem på kundeservice igjen...La oss håpe 2011 vil bli et nytt og bedre år, amen.

Sørget du for at bildene taklet en slik forstørrelse før du bestilte da?? Kan ha myyyye å si, og det er jo i så fall ikke deres feil..

Ja, det vil jeg si jeg gjorde. På nettsiden fikk jeg anbefalt hvilke størrelser som det kom til å bli god kvalitet av. Sendte da istedet bestillingen til min far som er fotograf, han fiksa det! :)

Back
Topp