Foranliggende morkake

Tredjegullpåvei

Andre møte med forumet
Hei:hug007
Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 12+0. Der fikk jeg beskjed om at jeg har foranliggende morkake. Det eneste hun sa var at det kan ta tid før jeg kjenner spark. Men er det noen andre som erfaringer med det ved fødsel? :anyone

Jeg hadde foran i forrige svangerskap, i starten var den også foran mormunn. Jeg merket ikke noe til det :) Fikk en ekstra ultralyd i uke 30 eller noe og da hadde den flyttet seg oppover og jeg fødte normalt :) Mye mulig morkaka funka litt som støtdemper, jeg har ikke noe å sammenligne med (enda).

Jeg hadde foran i forrige svangerskap, i starten var den også foran mormunn. Jeg merket ikke noe til det :) Fikk en ekstra ultralyd i uke 30 eller noe og da hadde den flyttet seg oppover og jeg fødte normalt :) Mye mulig morkaka funka litt som støtdemper, jeg har ikke noe å sammenligne med (enda).
Takk for svar☺️

Jeg hadde morkaken på fremre vegg sist og synes jeg merket godt med bevegelser fra lille. Men så har jeg heller ikke noe å sammenligne med(enda):p

Hadde foranliggende og fikk ny ultralyd i yke 32. Men da hadde den strekt seg oppover, så gikk heldigvis greit med vaginal fødsel:happy:

Hadde morkaken foran sist og denne gang og kjente lite spark sist og regner med det samme denne gangen også blir lite. Hun som kom sist var ikke rolig på utsiden så ikke rolig baby.

ikke fått beskjed om det er noe ekstra pga det ved tanke på fødsel

Back
Topp