Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremfor liggende morkake som i at den er foran på magen eller foran mormunnen?Hei!
lest og hørt veldig forskjellig mtp når jeg kan forvente å kjenne liv grunnet foranliggende morkake.
Noen som har erfaring med dette? Når kjente dere liv?
Er 18 + 1 idag, og vet jeg ikke burde bli utålmodig, men jeg gleder meg sånn til å kjenne liv
Fremfor liggende morkake som i at den er foran på magen eller foran mormunnen?
Selv har jeg den foran på magen og begynte å kjenne noe 19+4, førstegangsfødende. Har sett inne på forumet er at noen kjenner noe så tidlig som 15+ og noen må vente til 24+ så det er helt umulig å si når du kan forvente å kjenne noe
For meg er det kiling, ikke desidert spark.19 + 2 idag, og fremdeles ingenting
er førstegangsfødende så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men kjenner ingenting jeg kan mistolke som spark enda..
Spark kan det være en stund til du kjenner uansett, blir mer kiling eller vibrering først19 + 2 idag, og fremdeles ingenting
er førstegangsfødende så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men kjenner ingenting jeg kan mistolke som spark enda..
Det kan fortsatt gå flere uker ennåIngen kiling heller..kjenner jeg blir litt engstelig