Foranliggende morkake

Ivf90

Blir kjent med forumet
Hei!

lest og hørt veldig forskjellig mtp når jeg kan forvente å kjenne liv grunnet foranliggende morkake.

Noen som har erfaring med dette? Når kjente dere liv:hug003?

Er 18 + 1 idag, og vet jeg ikke burde bli utålmodig, men jeg gleder meg sånn til å kjenne liv:love017
 
Hei!

lest og hørt veldig forskjellig mtp når jeg kan forvente å kjenne liv grunnet foranliggende morkake.

Noen som har erfaring med dette? Når kjente dere liv:hug003?

Er 18 + 1 idag, og vet jeg ikke burde bli utålmodig, men jeg gleder meg sånn til å kjenne liv:love017
Fremfor liggende morkake som i at den er foran på magen eller foran mormunnen?

Selv har jeg den foran på magen og begynte å kjenne noe 19+4, førstegangsfødende. Har sett inne på forumet er at noen kjenner noe så tidlig som 15+ og noen må vente til 24+ så det er helt umulig å si når du kan forvente å kjenne noe :)
 
Hadde morkaka foran på magen med nr 1. Kjente små fiskehale bevegelser fra rundt uke 18. Skikkelig spark kjente jeg ikke før rundt uke 22-24
 
Hvis det er bare det at den er foran mot magen så kjente i hvert fall jeg svakt fra uke 16, og tydelig fra uke 18, og nå er det fullt rabalder i uke 25
 
Fremfor liggende morkake som i at den er foran på magen eller foran mormunnen?

Selv har jeg den foran på magen og begynte å kjenne noe 19+4, førstegangsfødende. Har sett inne på forumet er at noen kjenner noe så tidlig som 15+ og noen må vente til 24+ så det er helt umulig å si når du kan forvente å kjenne noe :)

Ops, ser at jeg kanskje brukte feil uttrykk. Mente foran på magen, ikke foran mormunnen :) Ååh, da er det bare å smøre seg med tålmodighet!!
 
Jeg har morkaken foran denne gangen, det er tredje svangerskap. Jeg kjente små spark i uke 18. Men det var veldig svakt og siden dette er nr 3 visste jeg hvordan det kjennes ut for det kunne like godt tolkes som luft:hilarious: så har det blitt sterkere og sterkere.
 
Jeg har foranliggende placenta, og kjente liv i ca uke 15. Dvs jeg kjente noe allerede et par ganger i uke 11, det kjentes ut som det jeg gjør nå. Bare litt mindre tydelig.
Er i uke 18 nå.
Førts ebarn hadde jeg placenta på bakre vegg, og kjente liv første gang i uke 18 ca.
 
Jeg kjente liv første gang ca 17+5 og jeg har morkaka foran. Nå er det så lenge siden forrige gang jeg var gravid, men tror jeg kjente det rundt samme tidspunkt da og da hadde jeg ikke morkake foran. Syns egentlig ikke jeg kjenner det noe svakere nå heller, men det er også vanskelig å huske.
 
Jeg er nå i uke 19+6 og har morkaken foran.. kjenner ingenting enda, så håper jeg merker det om ikke så lenge
 
19 + 2 idag, og fremdeles ingenting:(

er førstegangsfødende så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men kjenner ingenting jeg kan mistolke som spark enda..
 
19 + 2 idag, og fremdeles ingenting:(

er førstegangsfødende så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men kjenner ingenting jeg kan mistolke som spark enda..
Spark kan det være en stund til du kjenner uansett, blir mer kiling eller vibrering først
 
Jeg hadde også morkaken foran på magen med førstemann. Jeg kjente ikke spark før i uke 23.
 
Back
Topp