Foranliggende morkake?

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har det nå eller har hatt det i tidligere svangerskap?
Mistenker at jeg har det, for kjenner veldig lite liv i forhold til sist gang. Da kjente kjæresten det for første gang utenpå i uke 19.
Mens nå er jeg i uke 18+2 å kjenner såvidt noe som rører seg, har kjent ett par spark bare..
Har vært på tidlig ul, men han sa ingenting da om at den lå foran.
Huff.. Er egentlig litt bekymret:/
Var til jordmor i går, hørte hjertelyden så vet jo at babyn lever.

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Kan være mulig ja. Jeg har hatt det før har det nå. Mye pga jm fant min hjertelyd oftere på kontrollen på onsdag. Og GYN sa at den lå oppe og foran :)

Veldig kjedelig for tar litt lengre tid før vi kjenner noe . HM sa fra uke 26-28 skal/bør vi kunne kjenne bevegelser daglig :) men at det kommer mer tydelig nå rundt uke 20. Dette er da så klart veldig individuelt :)

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Hadde foranliggende sist og fikk ikke vite noe på ul jeg heller. Visste det egentlig ikke før noen uker etter fødsel da jeg leste papirene mine en gang til.

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Jeg har også det, fikk også vite som Tullerusk at først fra rundt uke 26, ca, skal vi kjenne daglig liv. Før det kan det være sjelden/sporadisk og det gjør ingenting. Er i uke 18 nå og lurer på om jeg kaaanskje har kjent noe et par ganger, men usikker. Fikk for øvrig heller ikke vite noe på tidlig UL, først nå på OUL at de sa det.

Jeg har fått vite at jeg har det :) kjenner ingen forskjell fra sist da den lå bak mot ryggen, men vet mange kjenner liv senere. Her har til og med mannen kjent spark, og kjenner liv flere ganger daglig. Tror det er uvanlig, for jm som gjorde oul ble veldig overrasket. Er nå i uke 20 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har morkaken bak. På midten. Men kjenner likevel ikke noe til baby... 17+6

venter på januarbaby :)

Det kan du ha. Det finner du ut på UL. Jeg har det. Kjenner bevegelse på sidene.

1. Mann skal bli storebror

Jeg har foranlighende morkake, har kjent spark i 2 uker. Nå siste dagene har jeg kjent så vidt utvendig på magen :)

Har forran på venstre side. Kjent liv siden uke 14 :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Da er det kanskje ikke så uvanlig at man ikke forteller det på ul:p
Mulig den ligger på venstre siden til meg også da, for er til høyre jeg kjenner litt liv:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Sniker fra september! Eg har foranliggande morkake og kjente ikkje nåke særlig liv før i veke 22-23! Måtte berre vere tolmodig sa jordmor! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mon ligger foran på høyre side, så kjenner ikke så mye til spark på den siden... Men kjenner hun veldig godt på venstre side, skal ikke klage på aktivitetsnivået :-P sambo kjente spark tidligere forrige uke. Er 20 uker i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min lå foran med nr 2. Kjente litt spark i uke 18, men kjente ikke så sterke dult som alle andre fra uke 24 og frem til fødsel.
Denne gangen ligger den bak men også litt foran(sikkert på siden). Kjenner liv hver dag.

Kun et par spark 18+2 er heeeeelt normalt, mange kjenner ikke noe da enda! Og det er forskjellig fra hvert svangerskap. Du burde kjenne det litt tydligere fra uke 20, og daglig/jevnlig fra uke 26.

Back
Topp