Foranliggende morkake...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Er det noen som har/har hatt det i svangerskap? Erfaringer? :)
Jeg har visst det denne gangen, og det jeg merker størst forskjell på er at jeg ennå ikke kan kjenne spark utenpå magen. Noe jeg kunne ved disse tider sist med storebror. Ellers merker jeg henne godt der inne :)

jeg har også det denne gangen. husker ikke hvordan det var sist, men da kjente jeg liv ganske seint. denne er veldig mye mer aktiv, men det kjenns ikke utenpå ennå..

Jeg har det, og jeg kjenner veldig lite... er hvis hun treffer på blæra eller i sidene kanskje.. men håper det tar seg opp når hun blir litt sterkere i beina 

Takk for svar ;) :)
Da blir det spennende å se når hun er blitt såpass sterk at det er mulig å kjenne henne utenpå magen :):)

Jeg hadde det også, men på UL idag så hadde den flyttet seg oppover og nå lå den delvis foran øverst og resten bak. Det stemmer også med at jeg kjenner mest spark nederst på magen nå

hadde det i forrige svangerskap :) når eg var komt like langt på veg som eg er no, hadde eg ikkje  kjent noko som helst (ikkje som eg forsto var babyen iallefall);-)
Denne gongen kjenner eg babyen kjempegodt, og har gjort det ei stund;) Og min kjære har fått kjenne fleire gongar ;)

Back
Topp