Forandringer

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Forandringer i forhold - Merker dere det?

Her til absolutt det positive - mer klemmer og nærhet.

Men sex har uteblitt i 9 mnd snart - det har jeg ikke orket rett og slett.( Men fra før av så har jeg slitt med den intimiteten lenge (panikkanfall)

Merker dere forskjell?
 
Forandringer i forhold - Merker dere det?

Her til absolutt det positive - mer klemmer og nærhet.

Men sex har uteblitt i 9 mnd snart - det har jeg ikke orket rett og slett.( Men fra før av så har jeg slitt med den intimiteten lenge (panikkanfall)

Merker dere forskjell?

Ikke noe mer nærhet her egentlig nei. Men vi har jo en treåring fra før som krever sitt. Begge føler vel vi får mer enn nok nærhet fra ho tror jeg. Selvom vi har hatt sex jevnt over svangerskapet fordi jeg har vært så keen :hilarious::hilarious:
 
Mentalt har vi kommet enda nærmere hverandre, og pratet masse om følelser og forholdet vårt, og hvor klare vi er for den nye hverdagen. Hatt masse koselige dater gjennom hele svangerskapet. Fysisk har det vært litt vanskeligere (for meg). Savner å ligge inntil han uten å enten svette i hjel eller ha en svær mage i veien, savner å kysse masse uten å plages av det som vanligvis er helt normale lukter, og savner intimitet som gir meg noe (har ikke vært så keen de siste par månedene). Samtidig tror jeg aldri jeg har vært så forelska i han som jeg er nå, og jeg vet at vi begge kommer til å jobbe hardt for å kunne være litt kjærester innimellom, til tross for det som sikkert blir en utfordrende tid med en nyfødt. :)
 
Ingen forskjell til oss, men når vi fikk nr 1 så ble jeg enda mer forelsket i samboeren når jeg fikk se hvor fantastisk han er. Forelskelsen er her enda og jeg elsker han enda mer nå som vi får nr 2:) Har ikke vært så my av det intime i det siste pga jeg har så vondt i magen og underlivet så jeg får litt dårlig samvittighet for hannes del da han er like gira på meg som når vi ble kjærester:D Men vi klarer oss og det går i kos og klem:) Jeg veit ikke hva jeg hadde gjort uten samboeren for han er den jeg vil dele resten av livet med:cool:
 
Har aldri vært så forelska i samboeren som det jeg er nå :love017 selv om sexlivet er ikke-eksisterende nå for tiden, så blir det mye nærhet og klemmer i stedet. Men savner veldig å kunne krype godt inntil samboer i sofaen eller i sengen uten å ha en stor mage i veien eller å få halsbrann :hilarious:
 
Liten forskjell her og, bortsett fra at jeg kanskje har vært litt ekstra irritabel de siste dagene, hehe. Men ellers er forholdet topp og vi har hatt sex ca en gang annenhver uke/hver uke hele veien. Har vært godt å holde på den nærheten, og nå som det ikke er så varmt så går det an å ligge i skje igjen :angelic:
 
Jeg blir helt grinete av å lese om forholdene deres:Heartred så godt å lese at folk har det bra sammen, til tross for at det til tider er tungt å gå gravid...
Jeg var ett troll uten like godtnut i andre trimester. Aldri vært så hormonell og sint før i mitt liv!! Takker mannen min enda for at han fremdeles er sammen med meg:bag::hilarious:
Her har vi kommet veldig nærme hverandre, og selv om mannen har to barn fra før, sier han at han er mer voksen og klar nå fpr det som kommer. Han er utrolig kjærlig og tar masse hensyn; og spør masse spørsmål om fødselen og amming osv... jeg føler virkelig at han bryr seg:Heartred

ja, nå griner jeg:hilarious:
Hvor heldige er vi som får gå gravide med flotte menn som kommer til å bli fantastiske fedre:Heartred:Heartblue
 
Jeg blir helt grinete av å lese om forholdene deres:Heartred så godt å lese at folk har det bra sammen, til tross for at det til tider er tungt å gå gravid...
Jeg var ett troll uten like godtnut i andre trimester. Aldri vært så hormonell og sint før i mitt liv!! Takker mannen min enda for at han fremdeles er sammen med meg:bag::hilarious:
Her har vi kommet veldig nærme hverandre, og selv om mannen har to barn fra før, sier han at han er mer voksen og klar nå fpr det som kommer. Han er utrolig kjærlig og tar masse hensyn; og spør masse spørsmål om fødselen og amming osv... jeg føler virkelig at han bryr seg:Heartred

ja, nå griner jeg:hilarious:
Hvor heldige er vi som får gå gravide med flotte menn som kommer til å bli fantastiske fedre:Heartred:Heartblue
Samme her! Får masse kjærlighet, og blir nesten litt brydd av all oppvartingen. Tar det virkelig ikke for gitt, og er sjukt takknemmelig for at vi har det så fint sammen. Jeg tror min mann gruer seg ganske mye til fødselen, så jeg prøver å få han til å fortelle hva han føler og tenker hver natt før vi sovner, og jeg lokker mer og mer ut av han. xsmile9 Her om dagen kom det for eksempel frem at han ikke ville klippe navlestrengen, og var redd jeg ville bli skuffa over det. Jeg har virkelig null problemer med det, men det var noe som hadde opptatt han veldig, så fint å få løst den knuten. Kommunikasjon er ofte løsningen! :)
 
Back
Topp