Forandringer på magen

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Lurer på om noen andre opplever dette?

Noen dager syntes jeg magen min er veldig stor og gravid. Så noen dager virker den en del mindre.. og noen dager så er den bløt.
Jeg kjenner bevegelse, men etter en "bløt magedag" virker det som at babyen har snudd seg en runde rundt.

Kan det forklares med hvilken stilling babyen ligger i inne i der?

Babyen er vel for liten til at det har noe å si? Eller tar jeg feil?? Tenker det har litt med andre organer å gjøre og sånt.

Babyen er vel for liten til at det har noe å si? Eller tar jeg feil?? Tenker det har litt med andre organer å gjøre og sånt.
Jeg vet ikke.. Den er jo 18 ++ cm.
Jeg har livmoren langt frem og er litt mager hvis det har noe og si :)
Aner ikke :p

Merker stor forskjell på magen fra dag til dag ja.. tror det har med hvor oppblåst jeg er.. men vet ikke.. vi er i alle fall flere som har det sånn..

Jeg har fått høre fra en lege at om vi ikke hadde visst at det var to, og jeg kom på legevakta med den magen der, hadde hun sendt meg på UL for å sjekke om det var to (noe det er) ;) Dagen etter sa en annen lege at jeg hadde så liten mage, og at hun ikke kunne skjønne det var to.. Føler magen ser forskjellig ut fra når på dagen osv jeg. Liv kjenner jeg ikke tydeligere enn små bobler enda :)

Jeg har fått høre fra en lege at om vi ikke hadde visst at det var to, og jeg kom på legevakta med den magen der, hadde hun sendt meg på UL for å sjekke om det var to (noe det er) ;) Dagen etter sa en annen lege at jeg hadde så liten mage, og at hun ikke kunne skjønne det var to.. Føler magen ser forskjellig ut fra når på dagen osv jeg. Liv kjenner jeg ikke tydeligere enn små bobler enda :)
Mager er forskjellig for jeg har definitivt mindre mage enn mange her inne, og inni min er det også to...

Her også <3 Termin på bursdag til tvillingbrødrene mine du da :) Hadde megamage med førstemor jeg, så syns ikke jeg er så stor :p

Magen er nok mest oppblåst i førsten.
Så blir den vel litt mykere/bløtere når ting har kommet mer i orden.
Etterhvert kan den bli fastere" igjen, når tarmer osv presses opp, og babyen tar mer plass.
Og mot slutten blir den hard pga kynnere.

Veldig morsomt når babyen er så stor at man kan se hvor den sparker osv!
Da kan magen bli helt skjev, og ser veldig rar ut! :-)

Back
Topp