Forandringer i formen?

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Noen andre som merker forandringer på formen? Her er jeg så utrolig uvel for tiden. Utrolig travelt. Klør mye på kroppen.. Vann i kroppen. Alt er bare så mye tyngre! Er glad det ikke er såå mange ukene igjen:) Er i uke 32.

Jeg merker stor forskjell! Sover skikkelig dårlig. Generelt bare sliten, og er urolig i kroppen liksom. Håper jeg ikke må gå sånn resten av svangerskapet. 33+1 forresten. :)

Sover fryktelig dårlig, i kombinasjon med en helt ekstrem trøtthet. Har ikke noe vann i kroppen overhodet da, og kløen ga seg for en stund tilbake, så jeg har vel helt egentlig ikke lov til å klage :)

Ja.. er uvell hele tiden, veldig lite energi. Kunne sikkert lagt i sengen hele dagen, hjelper ikke på at jeg er alene hjemme store deler av tiden.

Men kun 39 dager til termin nå, så håper tiden går fort! :p

All of the above;) Synes det var nedtur å gi opp løpingen for noen uker siden og bare ty til gåing, men nå gjør jo bare en liten spasertur vondt også!:(men samtidig så har jeg dager hvor jeg såvidt merker at jeg er gravid. Er veldig enten eller. Krysser fingre for at go'dagene ikke forsvinner helt fremover :)

Merker det jeg også - sover egentlig ikke så verst, men våkner veldig tidlig. Er kjempetrøtt hele dagen, men jeg får til å sove 2-3 timer på dagen. Ikke noe vann i kroppen og heller ikke hovnet opp (bank på bordet). Kan egt ikke klage så mye.. Men forandring? Ja, det merkes godt :P 34+1 uker forresten :)

Kjenner det hjelpte å bli høygravid. Da er det plutselig ikke så lenge igjen ;)

Klager ikke, meeen :P Kjenner på at jeg ikke sover noe særlig på nettene lengre, urolige bein som holder meg våken når jeg er trøtt i tillegg. Har plutselig begynt å bli kvalm, noe jeg ikke har vært tiligere. Men bortsett fra det er alt bra :D

Jeg sover utrolig dårlig og med mange tisseturer. Føles som om jeg har null energi og de siste dagene har jeg sett "stjerner" opp til flere ganger om dagen og har bare lyst til å sove. Vurderer å gå og legge meg i senga noen timer nå for å se om det hjelper. Heldigvis ikke så mye vann i kroppen, men litt i hendene nå og da.

Jaaa... Er kjempetrøtt og har lite energi. Håper energien kommer litt tilbake

Har mistet mye energi de siste par ukene her også, og det begynner å bli veldig tungt etterhvert. Sover stadig dårligere også. De siste seks ukene blir nok ganske lange tenker jeg.

Noen andre som merker forandringer på formen? Her er jeg så utrolig uvel for tiden. Utrolig travelt. Klør mye på kroppen.. Vann i kroppen. Alt er bare så mye tyngre! Er glad det ikke er såå mange ukene igjen:) Er i uke 32.
Jeg føler også samme som deg. Men har ikke så mye vann i kroppen da. Er i uke 32 jeg også. Klør spesielt i hode rundt ørene, vet ikke hva det kommer av. Jækla iriterende i grunn! Morgenkvalmen dukket opp i går og likedan i dag :-@ føler meg elendig egentlig. Glad det ikke er så mange ukene igjen jeg også :)

Dovne hender og føtter, stive ledd, sover mye, kvalme og halsbrann. Begynner å bli slitsomt dette. Heldigvis er det bare 5 uker til termin, så er vel bare å bite det i seg og holde ut.

Fått veldig vondt nederst i magen, spesielt når jeg går og reiser meg! Et nedpress jeg ikke hadde med storesøster. Vet at det er fare for at lillemor kan komme før tiden, så begynner å bli litt bekymret! de på sykehuset sier at hun gjerne må komme etter uke 24, så hun kan vente i tre uker til! :) bortsett fra det merker jeg at en lur på dagen er helt "nødvendig" :) gleder meg til å bli kvitt denne bollemagen nå :)

Sover dårlig, vondt og øm i kroppen, ofte kvalm og svimmel..skjedde brått og brutalt etter jeg bikket 32 uker!:/ sykelig nedtur!

Blitt mye dårligere nå i det siste.. Hadde et par uker med fin form, men så sa det stopp. Kjenner jeg er møkk lei og er veldig glad for at dette er siste gang! Hatt mye vondt i hode i det siste og kvalmen er kommet tilbake. Halsbrann er også tilbake.. Hurra :p

Sover kjempedårlig om nettene, tisser sikkert 10 ganger i løpet av natten, er trøtt hele tiden og det er ikke mye som skal til før jeg er helt utslitt og får vondt i bekkenet. Er 32+1 uker på vei.

Forandring i formen til det gode her faktisk. Er 34+5 og kjenner jo at kroppen blir tyngre og tyngre og at jeg lett blir sliten. Og begynner å bli lei av intens halsbrann og press opp mot lungene. Jeg var imidlertid så innmari dårlig første halvdel av svangerskapet at dette er bare småting. Er ikke kvalm og rygg/bekken er helt ok. Har svært lite smerter så lenge jeg ikke overdriver, og den siste måneden har jeg virkelig nytt svangerskapet og at magen vokser og vokser <3 Og ikke minst deilig at jeg orker å være sosial igjen :) Hjelper jo selvsagt på at jeg ikke jobber for tiden pga risikojobb, og derfor kan legge opp dagene akkurat som jeg vil.

Back
Topp