Forandring i brystene !

Doso75

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
noen som kjenner/merker forandring i brystene ? Fikk helt " hetta " her når jeg begynte å kjenner etter så er det akuratt som jeg kjenner knuter/klomper. Er dette normalt under graviditet ?

Ikke merker noe mer enn at de virker litt tyngre, merker det når jeg går fort ned trapper jobber i 3 etg og tar trapper hver dag så merket plutselig at de "hoppet" litt annerledes, føltes litt mer tyngre på en måte! :)

Her har niplene blitt vonde, større å konstant stive! :P å bh'n er for liten allerede!

Her er de ikke annet enn store og tunge :P høyre bryst er bittelitt ømt når jeg rører på det på siden.

Mine har blitt tyngre, større og utrolig ømme!
Kun sports BH som funker her for tiden :p

Hormoner har vel skylden i knuter og klumper vil jeg tro ;)
Mange kjertler som blir påvirket av dem :)

Mine har blitt litt mer ømme enn tidligere, ellers merker jeg ikke stor forandring. Mulig kjæresten min merker litt forandring når jeg ser han igjen på fredag :p

Har allereie vore på bh-shopping! Har også hovne melkekjertlar, det er heilt normalt :)

Klumpene du kjenner er melkekjertler under utvikling. Det er helt normalt. Jeg opplevde det da jeg var gravid med førstemann og kjenner det igjen nå. Mine er også varme og kjennes tunge.

Her er de uforandret... håpet på at de skulle bli litt større.. :P HAHA

Mine ømme og tunge. Får også noen stikkinger i brystene innimellom og det er skikkelig ubehagelig, det startet idag. Ja takk til flere symptomer sier nå bare jeg <3

Veldig ømme og tunge ja, begynner å bli større også. Sports-bh er det eneste jeg bruker for tiden :p Må kanskje kjøpe noen nye bher som er behagelige å gå med, kan jo ikke bare gå med sports-bh fremover.

Back
Topp