Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig dumt det da, men vi får vel ha forståelse for at de også kan bli syke. Du får sikkert se alt du trenger likevelRingte de i går ja, og fikk desverre beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med det. De hadde mangel på folk, sykemeldinger osv. Jeg spurte om ikke uke 22 var veldig seint og da sa hun at de tar den ordinære ultralyden helt til uke 23!![]()
Hun sa at hvis jeg ville gjøre noe med det måtte jeg dra til privat klinikk, men det koster jo en god del.. Sjekket pris og det var over 1000 kr. Vi har også en 3 timers reisetur til sykehuset så bare det koster mye.
Jeg må bare finne meg i at ting er urettferdig, og håpe og krysse fingre for at alt er bra med baby der inne.. Den er jo meget aktiv så liv er det i hvertfall.
Du kan jo si at du han komme på kort varsel.. Eller visst de får en avbestilling tidlig på dagen, så du rekker å kjøre dit..Ringte de i går ja, og fikk desverre beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med det. De hadde mangel på folk, sykemeldinger osv. Jeg spurte om ikke uke 22 var veldig seint og da sa hun at de tar den ordinære ultralyden helt til uke 23!![]()
Hun sa at hvis jeg ville gjøre noe med det måtte jeg dra til privat klinikk, men det koster jo en god del.. Sjekket pris og det var over 1000 kr. Vi har også en 3 timers reisetur til sykehuset så bare det koster mye.
Jeg må bare finne meg i at ting er urettferdig, og håpe og krysse fingre for at alt er bra med baby der inne.. Den er jo meget aktiv så liv er det i hvertfall.
Du kan jo si at du han komme på kort varsel.. Eller visst de får en avbestilling tidlig på dagen, så du rekker å kjøre dit..![]()