For varm?

friele

Elsker forumet
De to siste nettene har snuppa sovet i senga med meg,har ligget i en kortarma body,sokker og hatt egen dyne på....
Hun ligger jo litt inntil meg,så det kan jo bli litt varmt.Det er jo varmt ute og..
Men når vi våkner,så er hun ganske klam på kroppen sin stakkar....Er dette farlig,har jo hørt at de ikke skal bli for varme,men hva er for varmt?
Er sååå redd for at det er skadelig dette med å ha henne i senga,men hun har ikke villet roe seg andre plass de siste nettene.....

Ja jeg hadde ikke tent å ha henne i senga med meg,men når det er det eneste hun vil,så kan jeg jo ikke motstå,hehe[:)]
De skal jo ikke bli overopphetet,men klam/svett blir hun,så hun er jo varm...Men er jo redd uansett at det ikke er bra for henne.......

Nikolai blir veldig varm og klam selv i sin egen seng. De gangene han sovner i vår seng bærer jeg han over etter en stund. Han sover bare i en kortarmet body. Har og vært litt bekymra...men det ser jo ut til at han har det bra

Vi har lillemann i senga med oss, har prøvd med en liten body og dyne, bare bleie og dyne og skal prøve med body og helse teppe i natt.
Han blir varm uansett når han sover så må bare finne det som passer for oss tenker jeg.
Vi får nå bare prøve oss frem.

Fikk beskjed på pasient hotellet om å passe på at han ikke ble for varm, var visst relatert til krybbedød.
Bare litt vanskelig når han er varm uansett..

Ja det er vanskelig,for hun her er og alltid varm...Her kan det ikke nytte helller å bære henne over i sin seng etterhvert,for da våkner hun og da skal hun bare være våken.......Så det blir hele nettene her....

Back
Topp