For tidlig?

Molli

Glad i forumet
Har gått gjennom en del babytøy vi har etter storebror og storesøster, og har sortert ut alt i str 50-62. Min mor kom innom i dag og så hva jeg holdt på med, og da fikk jeg høre at det var veldig tidlig og at jeg ihvertfall forberedte meg i god tid osv. Er 17 uker på vei. Har ikke kjøpt en eneste ting til babyen, men tenkte det var lurt å få oversikt over hva jeg har og ikke. Må fordele innkjøpene over tid også.. Men jeg har kanskje begynt litt tidlig?

Det er jo så koselig :) har ikke kommet så langt enda men tenkte å snart finne frem babyklærne for å se om det er noe brukbart :)

jeg har begynt å handle litt. Følger med å kjøper ting jeg kommer over til en god pris (i dag fikk jeg f.eks. en ergosele til 200kr, den ser ikke brukt ut). Har ikke lyst til å bruke mer oenger enn nødvendig Vet også at formen ikke blir bedre fremover.

Kos deg med sortering av babytøy

Det gjorde jeg for en stund siden og er bare 14+3 nå! Rett og slett fordi jeg er enig med deg; greit å vite hva man har!
Nå kan jeg f.eks ønske det jeg "mangler" til jul;)

Om man sorterer babyklær vil jo ikke påvirke svangerskapet negativt, det er bare sånn den generasjonen er noen ganger, du vet sånn, hvis det er sånn og sånn vær den dagen, så blir det en mild vinter. Nei kos deg du, som det ble sagt over her, ordne mens du orker, det blir tyngre senere. Og vedr shopping som også ble nevnt over, det er da vel bare bra å gjøre en god deal. Det koster masse med barn! Enjoy beautiful :-)

Kanskje ikke for tidlig, men du er jo iallfall tidlig nok ute. ;) :P

Jeg tenker jeg venter til over jul iallfall før jeg begynner å se på hva vi har av klær og tenker på å kjøpe det vi skal ha nytt. :)

Nei de syns eg ikkje. Faktigst så tenkte eg på de idag att kanske eg ska ta ned kläderna fra storebroren og sortera

Så bra det er fler som ikke syns det er for tidlig :) Storesøster fikk være med på det og syntes det var så spennende å se på alle de bittesmå plaggene :)

Sorter i vei du :) jeg kommer sikkert til å vente litt, men det er jo koselig å se på de små klærne ♥

Eg har kjøpt den første baby tingen for 2 dager siden. Dei blei gulpekluter :p hehe det var salg eller så hadde eg venta. Føler eg er seint ute i forhold til dei 2 første. Har ingen ting klart. Har kvitta meg med mye. Så har vell ingen klær. Har heldigvis ein del dyre ting som vogn seng stellebord vugge og stol når vi skal i gang med mat :p

Syns ikke det er for tidlig å begynne å sortere og planlegge innkjøp. Ville gjort det samme om jeg og hadde babyklær liggende (dette er min første).
Jeg har ikke begynt å handle noe enda (er 15+1), men jeg har begynt å planlegge litt hva jeg ønsker og har vært å sett litt i butikker. Begynner rundt jul med å handle og er greit å fordele innkjøpene utover de neste mnd.

Mannen var i USA for en stund siden og kjøpte en haug klær i størrelse 3-6 måneder så du er ikke den eneste som begynner tidlig. Vi kommer også til å handle ullklær for str 56 om vi kommer over det på salg siden det er vanskelig å finne noe billig i den størrelsen

Back
Topp