For tidlig?

Reneech

Blir kjent med forumet
Er det for tidlig å begynne å handle klær til den lille i uke 17? o_O
Har funnet så mye fint på nett, er så vanskelig å dy seg!

Når begynte/begynner dere å handle klær? :D

Kjøpte første i går 19+ 4 kjøpte brukt de var litt overasket fordi de ikke kunne se at eg var gravid xD

Jeg handlet allerede i uke 10 jeg. :P roet meg nå, men klarte ikke dy meg!!!

Kan da ikke være for tidlig nå :-) Godt å gjøre unna sånt i god tid så man slipper på slutten når man kanskje begynner å bli sliten og lei...

Vanskelig når du kommer over et køpp da! Haha

jeg var vel 5-6 uker på vei da jeg handlet de første plaggene, både med forrige mann og i dette svangerskapet.. klarte bare ikke å dy meg :) måtte ha..

Med tanke på at klærne skal vaskes før bruk osv er det jo greit å starte en god stund før termin ;) og man kan kjøpe ting man virkelig har lyst på, istedet for at man MÅ handle 10 boddyer osv i dag.. he he

Begynte i uke 10 ;-)

Er det for tidlig å begynne å handle klær til den lille i uke 17? o_O
Har funnet så mye fint på nett, er så vanskelig å dy seg!

Når begynte/begynner dere å handle klær? :D
For tidlig? jeg startet for flere måneder siden :)

Har ikke handlet noenting ennå, men går og planlegger fælt... Er i uke 19+0 idag. Skal på OUL imorgen, får vi vite kjønn på begge babisene så begynner kanskje handlingen litt...... :-)

Vi kjøpte en full boss sekk med klær fra 50-72 burde jeg vaske igjen? Tror det har vært vasket alle klærne er brukt.

jeg begynner nok etter OUL neste torsdag ;) er da 18 uker.. Tar litt da, og resten etter nyttår.. :)

Vi kjøpte en full boss sekk med klær fra 50-72 burde jeg vaske igjen? Tror det har vært vasket alle klærne er brukt.

jeg ville ha vasket dem først, bare for å vite sikkert at dem har blitt vasket. kan også være greit om klærne har ligget lenge.. :)

Med storebror kjøpte vi nesten ingenting, for vi arvet endel.
Også var jeg så redd for å kjøpe for mye smått, fordi ei venninne av meg fortalte at ungen hennes var så stor at han begynte å bruke str. 62 etter få uker, så alt jeg kjøpte var i str. 56 (eller større) :p
Men ut kom jo en helt gjennomsnittlig baby, så mens jeg lå på sykehuset med barnet, sendte jeg pappa'n på butikken for å handle klær i str. 50 :p hehe

Denne gangen tenker jeg at vi har en masse klær fra storebror, og at vi heeelt sikkert får litt rosa og rødt av familie og venner, så vet ikke om vi blir å kjøpe noe særlig før fødselen. det eneste jeg isåfall har lyst til å kjøpe/ordne/bestemme selv er hentesettet. Ellers så tror jeg vi har det meste vi trenger :)

Back
Topp