For tidlig??

thinsen

Første møte med forumet
Er nå 3+2 HVIS jeg er gravid.. er det noen som har hatt kvalme så tidlig før? Er vel for tidlig å teste nå.. regner med jeg ikke kan teste før neste uke.. noen som har testet så tidlig?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For tidlig å teste ja. Kvalmen kan allerede være der

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg testet igår, da var det 4dager før IKM... Jeg får bare svaaaaaaake streker.. Tok CBD nå, den ble negativ:-p Så hvis du ikke er testgal som meg, så vent litt til;-) Jeg må vente et par dager til jeg også:-)

Er ikke tedtgal.. enda i allefall:P Men kjente jeg ble litt gal når jeg var kvalm.. skal holde meg over helgen så kan jeg begynne å bli gal da:p

Er ikke tedtgal.. enda i allefall:P Men kjente jeg ble litt gal når jeg var kvalm.. skal holde meg over helgen så kan jeg begynne å bli gal da:p

Hehe, høres ut som en god plan;-)

Jeg testet negativ på onsdag med cbd og det er 34 dager siden siste mens. Har symptomer på graviditet men må holde ut litt til før ny test.. Aner ikke hva syklusen min egentlig er siden jeg kun har hatt en normal mens siden jeg tok ut spiralen. Spennende tider :) lykke til!

Har ikke ikm før ca 10.juni, mn e allerede konstant sulten, hodepine og ofte kvalm. Vet jo enda ikke om æ e gravid, mn har ikke disse symptoman t vanlig i syklusan..

jada jeg har vært uggen siden beregnet El, vet jo det er alt for tidlig, men det var ikke innbildning for vi prøvde ikke:p trodde det var magesyke etter tyrkiatur.

men el kan jo ha vært en annen dag.

Jeg testa i dag

Er nå 3+2 HVIS jeg er gravid.. er det noen som har hatt kvalme så tidlig før? Er vel for tidlig å teste nå.. regner med jeg ikke kan teste før neste uke.. noen som har testet så tidlig?

Korsn gikk d? Har du testa?:)

<3 Isak født 2012 <3

Back
Topp