for tidlig?

Kristine91

Flørter med forumet
Syntes dere det er for tidlig å kjøpe bilsete nå?
Noen som har gjort det?
Har sett tilbud på bilseter nå, derfor jeg tenkte å kjøpe nå. Men blir kanskje tilbud igjen før babyen kommer å, hva mener dere?
Dumt spørsmål men :P hehe

Jeg syns ikke det:-) Det er jo ikke så tidlig, dessuten er det jo en del ting man må kjøpe når man venter baby, så er jo like greit å fordele utgiftene litt mer over tid. :-)

Hihi vi har kjøpt vogn, så skal vel ikke si noe på bilsete ;) Vi kjøpte "til og med" vogn tre dager før ultralyd - følte det var tidenes "to jinx it" ;) Men ultralyden idag gikk jo bra - vi skal ha en aktiv turne-jente! Men for min egen sjels fred skal jeg nok neste gang vente til ETTER ultralyd med storinnkjøpene ;) Men nå som vi vet at babyen har det fint i uke 17 tenker jeg det bare er å kjøre på med innkjøp - det er jo så gøy!! :)

det er dyrt med baby så greit å fordele kostnadene på flere mnd..
kjør på:)

Vi har kjøpt bil sete og vogn:) En stund siden vi kjøpte sete da,men pytt pytt

Siignerer de kloke damene over. Det blir masse kostnader på en gang, så om du finner det du vil ha på tilbud nå er det bare å slåtil. Kjøpte vognen 4-5 mnd før sist fordi jeg kom over ett kjempekupp. Angra aldri på det. Følgte bare litt med rundt og kjøpte litt ting etterhvert som det kom på tilbud. Om du er heldig trenger du nesten ikke å kjøpe noen av tingene til full pris. Er såpass konkurranse i barneutstyrsbransjen at de har kampanjer hele tiden.

~knocked up~ skrev:
det er dyrt med baby så greit å fordele kostnadene på flere mnd..
kjør på:)

heilt enig :)

Kjøpte bilsete for ett par uker siden jeg :)

Du trenger jo et bilsete uansett, så hvis du finner et nå som du er fornøyd med og kan få det til bra pris så er det vel ikke noe som er bedre enn å slå til å kjøpe det :-) Er jo ikke så dumt å spre ut innkjøpene over halvåret som er igjen, ellers blir det veldig mye siste månedene.

Åh, den hadde vi sist! Kjempefornøyd med den. Enkel å montere både med og uten base og den er ikke fryktelig tung! Godt valg ;-)

SF100808 skrev:
Har kjøpt bilsete for en stund siden jeg... acta graco med base1500,- :-)

Åh, den hadde vi sist! Kjempefornøyd med den. Enkel å montere både med og uten base og den er ikke fryktelig tung! Godt valg ;-)

har ikke vært i butikken å kjøpt noe stort nytt enda, men har sakt ja til å kjøpe brukt av min tante som har brukt vogn med begg og sitte, pluss base og sete til bil for 3000 kr.. alt er i utmerket stand, kun brukt av 1 barn i 1 år.. så da valgte vi å bare si ja :) penger spart :) og vi likte det vi så :) + hun har vært veldig fornøyd, å dette er 3ge ungen hennes ..så hun har prøvd litt av hvert.. men nå er det nok unger sier hun, og vil selge det hun kan videre :)

Back
Topp