for tidlig med test 1 dag før ikm???

skytte70

Glad i forumet
hvilken test kan man bruke om man tester 1 dag før ikm? noen som vet
 
De aller fleste.
 
Dersom du vet når du hadde eggløsning. VET ikke bare "antar, mener, tror, "vet", men VET så er det langt bedre å ta utgangspunkt i det enn IKM egenltig, for om du kan forvente en positiv test før IKM avhenger av hvor lenge etter EL du får mens det...
 
Men, tester genrelt er såpass følsomme at du kan bruke dem før IKM. Ikke alle vil få positivt utslag likevel da, det er mer personavhegig enn testavhengig egentlig.
 
Vet med 99% sikkerhet at el var 12 mai..... hvordan kan jeg da regne det lettere når jeg kan ta test?
 
Det kommer an på hvor sikker du er på antallet dager kroppen din bruker fra EL til mens.
 
ORIGINAL: Trin

Det kommer an på hvor sikker du er på antallet dager kroppen din bruker fra EL til mens.

 
Nei, det gjør det ikke. Om du vet når du hadde el, så vil ikke annallet dager fra el til mens være avgjørende får når du kan teste. Det er avgjørende for når du venter IKM sekvsagt, men IKKe for nå du kan forvente positiv test.
 
se på denne tabellen, som jeg har limt inn mange, mange plasser
 
Jeg limer inn denne oversikten, som jeg har gjort mange ganger før:

Her følger en oversikt over hvor mange prosent av kvinner som ER gravide som tester positivt x antall dager etter EL ( dpo= days past ovulation)

35% 10 dpo
51% 11 dpo
62% 12 dpo
68% 13 dpo
74% 14 dpo
80% 15 dpo
88% 16 dpo
92% 17 dpo
 
clearblue digitaltest kan tas opptil 3 dager før forventet mens! :)
 
Ta en test a?? Spent jeg!!
Håper spiren sitter nå! lykke til![;)]
 
Back
Topp