For stor :(

kresstina

Blir kjent med forumet
Helt plutselig er ambulansebuksa mi blitt for trang. Sitter her med både belte og knapp åpen. Gruer meg til middag for da kommer den til å bli enda trangere. Forrige torsdag passet den helt perfekt! Skal prøve ny bukse neste uke som er spesial laget for gravide, men vi får se om den passer. Eller så må vi bestille ny, og det bruker å ta laaaaang tid:( Må nok bite tenna sammen og holde ut, men joggebuksa frister kjempe mye nå. Andre som ikke passer jobb klærne sine?

Nå har ikke jeg noen jobb mer, siste dagen i dag faktisk men har vært sykemeldt i mange uker pga kvalme og oppkast.

MEN jeg passer INGEN av buksene mine som passet helt fint for bare noen uker siden, føler som om jeg går med pølseskinn og jeg klarer ikke sitte med de. Kjempefrustrerende, og jeg føler meg til tider som en elefant!
Så jeg kan nok gjenkjenne den frustrasjonen du føler.

Her er jobb buksa altfor trang! Nå har jeg vært sjukmeldt lenge, men de få dagene jeg har vært på jobb så har jeg måttet brukte belte og ha litt av glidelåsen og knappen åpen :P
Sjefen spurte om han skulle bestille gravidbukse til meg, men jeg er usikker på om jeg kommer til å klare å jobbe noe særlig mer.
Så da får jeg heller bruke en privat gravidbukse på jobb, og jobbskjorte. Har da sett sjefen gjøre det så :P

Haha, jeg har fått med gummistrikk mellom knapp og knappehull i buksene mine siden uke 5-6, og mammaklær siden uke 14... ;)

Mhm....jeg er sykepleier og har denne flotte hvite buksa med en STRAAAAAM strikk i livet. Det er helt tortur..... Bruker defor mine egne bukser nå, dvs bukser jeg ikke er redd for og som takkler kokvask!!

Har strammet inn beltet ett hakk jeg da, men kjenner at det kanskje er på tide og ta ut igjen det hakket. Er 21 uker

Har ikke jobbklær, men går bare i mammabukser nå + buksetighsene jeg brukte før. Eier jo bare stramme dongribukser og de er det lenge siden jeg måtte gi opp de:P

Litt deilig å høre at jeg ikke er den eneste, vet jo at jeg kommer til å bli større men har ikke akseptert det helt enda tror jeg:P men er irriterende når arbeidsbuksa ikke passer for det tar lang tid fra man bestiller ny til den kommer. Så håper den buksa jeg skal prøve på mandag som er for gravide passer. Håper bare ikke den er for lang.

Back
Topp