For seksuelt??

Vesla på fem år vil ikke kysse på munn lengre, men minsten på 1 år vil hele tiden:)

Jeg kysser ikke mine på munnen, men det får andre gjøre som de vil med. Det er ikke seksuelt! Litt nasty at noen voksne mennesker kobler slikt med sex.

Jeg kysser ikke mine på munnen, men det får andre gjøre som de vil med. Det er ikke seksuelt! Litt nasty at noen voksne mennesker kobler slikt med sex.

Enig. Tror ikke det blir trutkyssing her heller, men det plager meg ikke at andre gjør det. Det vil si, ett sted bør vel grensen gå, men...

Har diskutert dette med andre, å blir aldri klok. Jeg ser ingenting galt med et nuss på munnen dersom det er komforttabelt for alle! Vet om ei i voksen alder som fremdeles nusser sin mor å far på munnen, å det blir egentlig galt å se på det på en seksuell måte uansett alder mener jeg:)

Jeg var ganske bestemt på å ikke susse babyen min på munnen men da han kom var det jo umulig å la være! Han er jo så søøøt at jeg ikke klarer å holde meg! Men en eller annen gang vil det nok begrense seg av seg selv.
Jeg hadde en tante som alltid skulle susse meg på munnen da jeg var liten og jeg husker at jeg ikke likte det. Mamma og pappa susset meg ikke på munnen så jeg synes det var rart at tante gjorde det.
Jeg tenker at man alltid må lese situasjonen og barnet og ikke gjøre noe som barnet ikke vil.

For meg er det unaturlig å kysse barn på munnen. Men jeg blir jo provosert når folk sier "jeg stjeler en kos" til barn og klemmer dem når det er tydelig at barna ikke vil klemmes på også :P

Her er vi enige om at vi ikke kysser kommende barn på munnen, fordi det ikke er naturlig for noen av oss, og fordi vi tenker at kyssing på munnen er noe kjærester gjør. Så kan vi heller kysse barna på kinnet, i panna, på nesa eller hodet fordi det blir naturlig for oss.

Jeg syns jo at det er rart når barn kysser voksne på munnen, men tenker at folk sikkert syns ting jeg gjør er rart, uten at noen av oss trenger å krangle om det ;)

Kan ikke folk gjøre som de vil ? :p om barnet ikke ønsker kyss og klem, liker jeg ikke tanken med å tvinge dem. Men om barnet ikke har noe i mot det ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skal være lov!

Jeg føler meg mest komfortabel med kyss på kinnet eller panna. Men babyen har ikke kommet enda, så kanskje jeg forandrer mening (?) :p

For meg er det unaturlig å kysse barn på munnen. Men jeg blir jo provosert når folk sier "jeg stjeler en kos" til barn og klemmer dem når det er tydelig at barna ikke vil klemmes på også :P

Her er vi enige om at vi ikke kysser kommende barn på munnen, fordi det ikke er naturlig for noen av oss, og fordi vi tenker at kyssing på munnen er noe kjærester gjør. Så kan vi heller kysse barna på kinnet, i panna, på nesa eller hodet fordi det blir naturlig for oss.

Jeg syns jo at det er rart når barn kysser voksne på munnen, men tenker at folk sikkert syns ting jeg gjør er rart, uten at noen av oss trenger å krangle om det ;)
Sign! Jeg er ikke vant til kyssing på munnen slik og kommer ikke til å gjøre det med mine barn. Kyss på kinnet holder i lange baner, munnen er forbeholdt mannen. Ikke at jeg tenker det nødvendigvis er noe seksuelt ved det, men det er unaturlig for meg. Hva andre gjør med sine barn legger jeg meg ikke borti - så lenge barna synes det er greit!

Hvordan de får et kyss på truten til å bli seksuelt når barnet er så liten skjønner jeg ikke.. det kommer en grense hvor det blir unaturlig mtp alder, men det er jo bare kos når de er så små.

Noe av det dummeste jeg har hørt! Har en nevø som var veldig til å ville kysse de han var glad i på munnen ettersom foreldre pleide å gjøre det. For meg føltes det ikke like naturlig men har da aldri tenkt at det er noe seksuelt med det! Bør være opp til hver enkelt tenker jeg. Skal ha en liten gutt I november men er nok de små bollekinna hans som må ta mesteparten av støyten!

Samfunnet er jo så opptatt av sex at det er til å spy av, så ikke rart den minste ting blir koblet til det. Vi får jo noe av barnetv til å bli seksuelt til og med.

For noe tull.. La folk gjøre som de vil :) Jeg kysser og nusser så mye jeg vil på min unge, så får resten av verden ta seg en bolle og snu seg om de har problemer med det :p

Back
Topp