For seksuelt??

Enig med deg.

Skal man la være i utgangspunktet siden det har en aldersgrense, som det ble nevnt et sted inni der, så skal man vel heller ikke amme da? For det er jo seksuelt om pappa sutter mamma på puppen og:p

Syns hver familie kan få lov til å vise hverandre kjærlighet på hver sin måte.. Personlig kysser jeg ikke på munnen.

Enig med deg.

Skal man la være i utgangspunktet siden det har en aldersgrense, som det ble nevnt et sted inni der, så skal man vel heller ikke amme da? For det er jo seksuelt om pappa sutter mamma på puppen og:p

Haha! :P Vi får alle slutte å amme og pumpe og gi på flaske, ja. ;)

Ikke seksuelt mener jeg. Hvorfor må det alltid ses på som seksuell atferd,samme som amming når barnet har passert 1 år+? Kjærlig omsorg og omfavnelser må ikke sammenlignes med seksuell tilnærming /kyssing mellom mamma og pappa.

Her skysser vi på munnen. Men kun fordi hu har sett at vi gjør det. Kunne ikke jeg og mannen kysset hverandre i nærheten av hu da? Nei hu bestemmer selv når hu vil ha suss og vil ofte ha det på smokken. Hu kysser også veninna si på munnen. De er kjempe søte når de gjør det. Men skulle vi som mødre da ha kjeftet på dem eller stoppet dem? De er jo vant til at mamma og pappa kysser Hade og natta så hvorfor kan ikke de? Må jo se det litt fra barnets syn også. Hu kommer nok til å synes det er flaut en gang. Men er verre med andre. Hu er veldig bestemt og hvis hu vil ha kyss når vi er på butikken så får hu det, hvis ikke så klikker hu og skriker rett ut. Men føler folk ser rart på meg.

Jeg skal ha unge nå snart men har et tantebarn på 3 år. Ønsker hun Hade nuss så skal hun få det. Men hun lærer også at de som ikke vil trenger ikke. Men jeg ber aldri henne om det. For det syns jeg hun skal få styre selv.

Jeg personlig er ikke noe glad i å kysse barna på munnen, men ser ikke noe seksuelt i det.

Syns egentlig folk generelt sett er for redde for at ting skal være seksuelt med barna at man begynner å forbinde litt for mange ting med det.
Syns for eksempel det er mye verre med en bikini til en 2 åring, da begynner man liksom allerede da å seksualisere..

Jeg er enig med deg i at det er noe som reguleres naturlig etter hvert som barna blir eldre. Det kunne ikke falt meg inn å tenke at det ligger noe seksuelt bak at en forelder gir barnet sitt et smask. Selvsagt er det noe annet dersom barnet tydelig viser uvilje.

Aldri hørt om noen som er forvirret av dette. Og mtp at det er ergoen sone så bør ikke barnet kysse deg på kinnet da barnets lepper stimuleres. Herregud alt merkelig noen klarer å komme med!

"Det er som å si at amming er forvirrende for barna."
Dette er vel nøkkelordet her... Hvis psykologen mener det er seksuelt å kysse barnet sitt på munnen bør han selv oppsøke en kollega, da er det han som har problemer.

Jeg kysser ikke barnet mitt på munnen, men det er mest pga sikkel og at han biter... :p

Vi kysser lille N på munn :) etter hvert blir det jo naturlig å stoppe med dette pga alderen

Herregud så tåpelig:o

Men jeg kysser aldri gutta på munnen, men de gjør det noen ganger på meg.

Å kysse barnet sitt på munnen er helt greit! Finnes ikke noe mer seksuelt i det enn å amme. Det samme gjelder å si Jeg elsker deg til barnet. Helt lov alt sammen. Men så klart, man kommer til en alder hvor det er naturlig å stoppe med både amming og nussing hehe. Men å anbefale mor eller far å ikke vise fysisk nærhet til barnet er hysteri spør du meg...

Kysser ettåringen på munnen hvis han kommer med kyssetrut, det har jeg gjort med alle mine. De har alle sluttet med det rundt 3-års alder.
Ser overhodet ikke noe seksuelt i det!

Mine får suss på munnen om de vil det. Tror de kommer til å overleve det med stor margin.

Kjærlighet og omsorg er viktig, opp til hver familie hvordan... Finnes grenser men grensen er ikke der

Back
Topp