For oss som har vært heldige så langt:)

Inkamor

Betatt av forumet
Håper jeg ikke tråkker noen på tærne her, men jeg har nesten blitt litt bekymret for alle SA og komplikasjoner det blir skrevet om her...
Har nesten begynt å tro at noe må være galt med min graviditet siden jeg ikke ha spottet eller hatt noe blod, unormalt vondt i magen å slikt.
Er forferdelig trist med alle som har mistet/hatt komplikasjoner, men vil gjerne starte en tråd for oss som har vært heldige:) Det er for å høre om det faktisk er flere en meg her inne som det har gått fint med frem til nå i allefall?:)

Jeg føler jeg har vært superheldig som om litt over 1 uke har passert 12 uker!
Etter en MA i mars og en SA i juni har jeg vært veldig nervøs og nesten pessimistisk denne gangen og tenkt at kanskje noe er i veien med meg som gjør at jeg ikke kan "gro" barn lengre. Men nå ser det ut som det skal gå veien alikevel :D UL nr. 2 om en uke, ser alt bra ut da slipper jeg jubelen løs :)

Last edited:
Her har det gått fint. Har hatt litt blødninger, men det har ikke vært noe farlig. Det er heller ikke grunnen til at jeg har vært hos legen flere ganger. De sterkeste symptomene har dukket opp først den siste uken, og i dag begynner jeg på min 11 uke. Vi har begynt å fortelle det til de nærmeste, noe som gjør alt mer virkelig. Gleder meg veldig til UL neste uke:)

Det eneste jeg kjenner er skummelt er at jeg begynner å tro at dette går bra, og knytte meg mer til graviditeten og det barnet jeg ser for meg. Nå MÅ det bare gå hele veien!

Hadde frisk blødning søndag og mandag så dro på tidlig ultralyd og da var alt helt i orden☺️ så et bankende hjerte på 9 uker❤️ nå gleder jeg meg til uke 12!☺️

Vi fikk sett vår huleboer i dag :D 19 mm, et perfekt bankende hjerte, og de blødningene jeg har hatt skyldes lettblødende livmorhals *puste litt mer lettet ut og glede seg til neste undersøkelse om 4 uker :D legen mente jeg var 8-9 uker på vei, ikke 7.6 som mensdato sier, men det kan jo liksågodt være at Bønna har hatt et vokshopp akkurat nå :)

Ingen blødninger og på ul i går fikk vi se et bankende hjerte og sprellende armer og ben :) Føler meg veldig heldig og nå gleder jeg meg bare til å kjenne liv i magen og forhåpentligvis bli kvitt kvalmen snart :)

Jeg har vært medlem i forskjellige terminklubber og aldri opplevd så mange som har mistet som det har skjedd på mai15. Jeg skjønner godt folk blir bekymret! Jeg ble det selv, selv om det tidligere har gått bra med mine sv. Men nå får vi bare håpe på at vi som er igjen fortsetter å være her <3

foreløbig bra her. Hadde meg en knekk forrige uke da jeg fikk litt rosa på papiret, har sjekket hcg og er stigning ihvertfall men får ikke helt roen før jeg enten har hørt hjertet hos legen eløer vert på tidlig ul uke 12. Er 9+2 i dag ♡

Ingen blødning her, har også vært på 2 ul'er som viste lille spiren♡

Er så glad det går fint her også! Har begynt å planlegge klærne jeg skal sy og stoff jeg skal handle inn <3 gleder meg veldig nå :-)

Ingen blødninger her heller så har sluppet unna det. Og ingen tegn til at dette ikke går, men det får vi se i morgen på tidlig ul:D

Har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet nesten. Har vært veldig bekymret. Men i går fikk jeg vite om morkaken som lå ned mot tappen og at dette kunne forårsake blødninger. Hurra!! Jeg er så heldig og lykkelig!! Alt var bra med lille gullet i magen!

Back
Topp