For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Kan oppdatere med at da har jeg fått positiv test i dag og klinikken har bekreftet jeg er 4 uker på vei. Ultralyd om 3 uker :dance011
Hurra, gratulerer!! :Heartred :angel8
Da er du bare to uker bak meg! Venter fortsatt spent på svar fra klinikken:laughing002

Jeg testet ut av nysgjerrighet siden jeg plutselig ikke hadde noe symptomer lenger.. sendte melding til klinikken som skal ringe meg nå etterpå, så får se hva de sier :-( var jo obs på at det kunne skje, men hadde jo likevel et håp :-/ er muligens snakk om noe blodprøver eller noe, men får se.. er uansett motivert for å prøve igjen med en gang de gir klarsignal <3

Jeg testet ut av nysgjerrighet siden jeg plutselig ikke hadde noe symptomer lenger.. sendte melding til klinikken som skal ringe meg nå etterpå, så får se hva de sier :-( var jo obs på at det kunne skje, men hadde jo likevel et håp :-/ er muligens snakk om noe blodprøver eller noe, men får se.. er uansett motivert for å prøve igjen med en gang de gir klarsignal <3

Så kjipt.. :Heartred Er jo ikke alltid godt å vite med de testene, så høres lurt ut med en blodprøve for å være helt sikker! Håper det klaffer for deg raskt!

Back
Topp