For oss som hadde termin januar-februar-mars 2025

Wow imponert over at du har klart å holde deg såpass! Kjenner jeg kommer til å teste som en gal når jeg først har noe å teste etter! Enten det er eggløsning eller babystrek..

Forstår veldig godt at det er skummelt å håpe for mye.. syntes jo det ser veldig lovende ut, og aller helst går det jo faktisk fint. Men det føles jo ikke sånn når man har fått de erfaringen vi har. Og er veldig skummelt å slippe håpet løs. Håper på økende hcg og masse lykke til i morgen :Heartred Oppdater gjerne!
Da har jo alt skjedd veldig fort i så fall!! Gir meg håp for at det forhåpentligvis skal klaffe fort her og, når kroppen forhåpentligvis snart går ut av abort modus og nullstiller seg etter å ha abortert og lekket morkake i 2 måneder :rolleyes:
Uff nei nå gruer jeg meg veldig til svaret i morgen for jeg er redd jeg blir skuffet/trist om den er negativ☹️

Håper virkelig kroppen din stabiliserer seg snart så dere kan prøve igjen❤️
 
  • Omsorg
Reactions: F96
Hei, eg mistet min lille spire i ma/sa 1 august :sorry::Heartred eg var da 10 uker på vei!
Eg var 100% sikker på at dette skulle gå bra, hadde aldrig trudd at eg skulle miste.
Fikk og nett vite at en vennine av meg har termin med sitt barn nr 2 rundt samme tid som eg hadde! Eg er veldig glad på hennes vegne men og veldig trist, spesielt siden vi kunne gått gravid sammen, og tatt permisjon sammen, og hatt barn i samme alder.
Eg gruer meg og til nesten år nå...
Hadde mens termin 21 februar, men ultralyd termin viste 4 mars :Heartpink
 
Da var dommen kommet og hcg er på 4,3. jeg er nok ikke gravid på nytt dessverre. Litt trist men samtidig fint å få et klart svar når graviditetstestene har vært så opp og ned. Jeg vet jo nå at eggløsningstestingen kan starte så jeg prøver å se positivt på det
 
Da var dommen kommet og hcg er på 4,3. jeg er nok ikke gravid på nytt dessverre. Litt trist men samtidig fint å få et klart svar når graviditetstestene har vært så opp og ned. Jeg vet jo nå at eggløsningstestingen kan starte så jeg prøver å se positivt på det
Åå, forstår veldig godt at det var skuffende.. men veldig god innstilling du har <3 du er i hvert fall et steg nårmere med å kunne teste etter eggløsningen og prøve! Så får vi krysse fingrene for at dette er måneden. Her er det fremdeles blødninger.. begynner å miste troen kjenner jeg, og redd for at en tredje måned skal blø bort. Er så lei
 
Last edited:
Åå, forstår veldig godt at det var skuffende.. men veldig god innstilling du har <3 du er i hvert fall et steg nårmere med å kunne teste etter eggløsningen og prøve! Så får vi krysse fingrene for at dette er måneden. Her er det fremdeles blødninger.. begynner å miste troen kjenner jeg, og redd for at en tredje måned skal blø bort. Er så lei
Har du fått noen informasjon om hvor lenge denne blødningen kan vare eller om det er noe de kan gjøre?❤️
 
Har du fått noen informasjon om hvor lenge denne blødningen kan vare eller om det er noe de kan gjøre?❤️
Nei ikke annet enn standard abort info. De ga bare vanlig info de gir alle som tar abort. selv om dette var fjerning av rester og ikke første aborten i svangerskapet på en måte.. har jo hatt negativ test før denne siste aborten og de ga meg samme regle om å teste om 4 uker osv.. så kan vel blø alt fra 2-4 uker nå, men vanligste er vel 2 uker. Men føler alt har vært worst case scenario foreløpig, så redd det blir lenger :Heartred hadde du kirurgisk abort/utskraping av rester? Hvor lenge blødde du i så fall? Gått en uke siden fjerning av rester nå
 
Nei ikke annet enn standard abort info. De ga bare vanlig info de gir alle som tar abort. selv om dette var fjerning av rester og ikke første aborten i svangerskapet på en måte.. har jo hatt negativ test før denne siste aborten og de ga meg samme regle om å teste om 4 uker osv.. så kan vel blø alt fra 2-4 uker nå, men vanligste er vel 2 uker. Men føler alt har vært worst case scenario foreløpig, så redd det blir lenger :Heartred hadde du kirurgisk abort/utskraping av rester? Hvor lenge blødde du i så fall? Gått en uke siden fjerning av rester nå
Usj det der høres veldig kjedelig ut.. forstår at ventetiden da føles veldig lang☹️
Jeg hadde først medikamentell men endte i utskrapning da smertene ble veldig store. Etterpå spottet jeg vel egentlig bare i noen dager også var jeg ferdig. Har du fått beskjed om å ringe eller ta kontakt dersom du blør lenger enn 2-4 uker?
 
Usj det der høres veldig kjedelig ut.. forstår at ventetiden da føles veldig lang☹️
Jeg hadde først medikamentell men endte i utskrapning da smertene ble veldig store. Etterpå spottet jeg vel egentlig bare i noen dager også var jeg ferdig. Har du fått beskjed om å ringe eller ta kontakt dersom du blør lenger enn 2-4 uker?
Egentlig ikke fått noe spesiell beskjed om det, men det vel standard? Følte litt de ville bli kvitt meg fortest mulig fordi klokken bikket 15 på dagkirurgen haha.. Tenker jeg ringer etter 2 uker egentlig, mtp jeg har blødd så innmari lenge før dette og. For 2 er vel det som er vanligst? Også mtp dette «bare» skulle være restene også.
 
Skjønner, jeg er litt usikker selv da jeg ikke har opplevd det men det er sikkert lurt å ringe dem og høre. Jeg ringte inn når jeg var usikker på ting, og da hadde de litt bedre tid til å gi gode svar
 
  • Omsorg
Reactions: F96
Back
Topp