For oss som hadde termin januar-februar-mars 2025

Tritto

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Februarhjertene 2025
Det kan være fint å dele litt med dem som er i samme båt. Her kan vi dele opp- og nedturer etter at vi har mistet ❤️
 
Selv hadde jeg termin 14. februar, og mistet forrige uke, 11+0. Synes det var tungt å miste så sent, når jeg begynte å føle meg så trygg på at det skulle gå bra.
 
Hei,

Jeg hadde termin 17 mars men fikk beskjed på ultralyd i dag at det har endt i en MA.
Planen var egentlig å se hjertelyd osv men endte brått i noe annet. Henvisning er sendt sykehuset men ettersom det er fredag må jeg nok gå med dette frem til mandag/tirsdag.
 
Jeg hadde termin 17. januar, men MA ble oppdaget når jeg skulle vært 8+3 (ble målt til 5+x) den 7. juni.
Det har vært tøft, men måtte bruke tid på å sørge og bearbeide det som «skulle vært».
Det går mye bedre nå, men innimellom tenker jeg på lille spiren vi mistet og undrer meg over hvem han/hun ville vært, hvordan personlighet lille ville fått, osv.

Sitter nå og venter på om vi lyktes i første pp etter MA’en, men er skikkelig nervøs etter kjemisk og MA i de to forrige pp’ene.

Håper (termin)spiren sitter for oss alle igjen snart :smiley-angelic001
 
Hei, jeg hadde termin 3 februar. Mistet uke 8+0. Tenker på det helle tiden. Man, lurer fælt på hvorfor det hendte og hvem den lille var. Det er virkelig vondt å miste noe man ønsket. Håper jeg blir fort gravid igjen og at det går bra neste gang
 
Hei,

Jeg hadde termin 17 mars men fikk beskjed på ultralyd i dag at det har endt i en MA.
Planen var egentlig å se hjertelyd osv men endte brått i noe annet. Henvisning er sendt sykehuset men ettersom det er fredag må jeg nok gå med dette frem til mandag/tirsdag.
Uff, så utrolig fælt å få en slik beskjed når man venter noe helt annet! :( Ta godt vare på deg selv, håper du får kommet inn til sykehuset raskt.
 
Jeg hadde termin 17. januar, men MA ble oppdaget når jeg skulle vært 8+3 (ble målt til 5+x) den 7. juni.
Det har vært tøft, men måtte bruke tid på å sørge og bearbeide det som «skulle vært».
Det går mye bedre nå, men innimellom tenker jeg på lille spiren vi mistet og undrer meg over hvem han/hun ville vært, hvordan personlighet lille ville fått, osv.

Sitter nå og venter på om vi lyktes i første pp etter MA’en, men er skikkelig nervøs etter kjemisk og MA i de to forrige pp’ene.

Håper (termin)spiren sitter for oss alle igjen snart :smiley-angelic001
Sitter mye å tenker på den lille som skulle blitt selv, og lurer på hva som gikk galt. Jeg må fortelle meg selv at det må ha vært noe som ikke var som det skulle med spiren, og håper at det går bedre neste gang.

Krysser fingrene for at det sitter hos dere nå! :Heartred
 
Back
Topp