PrincessMom
Flørter med forumet
Nå har jeg sittet i laaaang tilfkø til legen for å høre om min datter som er i risikogruppen kan få vaksinen til tross for at hun har egghvitteallergi. Men da jeg endelig når frem til de så sier de at det vet ikke de så jeg må ringe pandemi tlf. Så må jeg sitte i laaaang kø til pandemi tlf, og når jeg endelig når frem til de så får jeg vite at det kan ikke de svare på for da må jeg snakke med legen min. Og nå prøver jeg å ringe legen men det er jo bare opptattsignal [:@][:'(][:@] "#¤%&%¤#"#¤%&/&%¤#" IRRITERENDE?? JA!
------------------------------------------------------------------------------------
Endelig noen behjelpelige og koselige folk! Måtte ringe Norges astma og allergiforbund jeg.
Der fikk jeg vite at hun burde få vaksinen og det fort. Men jeg måtte opplyse der de tar vaksinen at hun har hatt en positiv allergitest på egg, men aldri har reagert på egg.
Tusen takk Norges astma og allergiforbund, dere reddet dagen min! [:)]
------------------------------------------------------------------------------------
Endelig noen behjelpelige og koselige folk! Måtte ringe Norges astma og allergiforbund jeg.
Der fikk jeg vite at hun burde få vaksinen og det fort. Men jeg måtte opplyse der de tar vaksinen at hun har hatt en positiv allergitest på egg, men aldri har reagert på egg.
Tusen takk Norges astma og allergiforbund, dere reddet dagen min! [:)]