For noen priser

Foxy84

Gift med forumet
Vi har begynt å se litt på vogner..men dævrn får noen priser... 12000 for en vogn..og da snakker vi bare ligge delen, sportdelen må du kjøpe utenom.
Og så fancy de skal være..
Første gang kjøpte vi brukt brio sove og sport del til 3500.

Vi ser etter en vogn som ikke er så stor heller da vi har liten bil..
Vi har vært på finn..men de ligger jo også på 8000 bare for ligge delen...
Hvor mye legger dere i en vogn?
Teller merket mer for dere?
 
Vi tenker å kjøpe Britax smile. Den ligger på rundt 6-7 tusen. Da mener jeg sportsdel og liggedel er inkludert! Har lenge vurdert Bugaboo Buffalo (som ligger rundt 10-12 tusen), men har et vennepar av meg som mener at Buffaloen ikke er verdt prisen (de har denne vognen selv). Tenker derfor at Britax smile er et godt alternativ :)
 
Vi har kjøpt begge våre vogner brukt. I 2016 kjøpte vi en 2015 modell emmaljunga mondial deluxe med liggedel, sportsdel og stelleveske for 6500,- og i våres kjøpte vi en 2015 modell brio smile med alt av utstyr til 2000,-. Brioen står primært i barnehagen, men blir brukt litt ellers også. Er veldig fornøyd med begge vognene uten å ha brukt en formue på de [emoji16]
 
Vi har begynt å se litt på vogner..men dævrn får noen priser... 12000 for en vogn..og da snakker vi bare ligge delen, sportdelen må du kjøpe utenom.
Og så fancy de skal være..
Første gang kjøpte vi brukt brio sove og sport del til 3500.

Vi ser etter en vogn som ikke er så stor heller da vi har liten bil..
Vi har vært på finn..men de ligger jo også på 8000 bare for ligge delen...
Hvor mye legger dere i en vogn?
Teller merket mer for dere?

Jeg tenkte egentlig kjøpe bugaboo eller lignende på barnas hus. Til i overkant av 12000...står «komplett» da er det vel sportsdel inkludert og?? Hvis det ikke er det må jeg revurdere. Syns 12000 er nok.
 
Vi skal kjøpe brukt city elite. Tror vi får noe bra til 4000. 12000 hadde jeg aldri brukt!
 
Tenker at det som er lurt er at dere i første omgang velger hva som er viktig for dere under valg av vogn (hjul, bagdel, justeringer, farge, størrelse osv) også drar dere til en forhandler og ser og spør før dere bestemmer dere for merke og hva som er viktig for dere og evt se om dere kommer over noen kupp brukt. Vi gjorde det og fant en 2 år gammel modell pent brukt til halv pris :)
 
Vi kjøpte en nydelig emmaljunga vogn brukt, vognen var brukt kun til ett barn å den var dønn strøken! Til nette summen av 4000,- med de stive vognprisene som er nå å med tanke på hvor mye de faller i pris bare på 1 år så lønner det seg faktisk ikke om ikke man har tenkt på å ha flere barn innenfor en kort periode slik at du får brukt den en gang til :)
Men for all del, noen ønsker å kjøpe nye fordi de har lyst på en Ny vogn men for oss var det ikke viktig at den skulle være ny :)
 
De fleste vogner til den prisen er da komplette? Det er i allefall emmaljunga duo Edge (ca 10 komplett med alt). Høyres ut som om du har funne ei veldig dyr vogn, og at brukt kanskje kan vere veien å gå? Vi fekk vår vogn av mine foreldre[emoji4]
 
Vi skal kjøpe city elite. Den koster 10 000 i fargen vi vil ha. (Med bag) Jeg syns de fleste «sportsdelene» er altfor liten, så det er egentlig grunnen til at vi går for den. Firehjulsvogner er utelukket, så jeg syns egentlig utvalget var veldig dårlig.
 
Eller så får man jo tak i fine vogner med «ukjente merker» til
Billigere pris. Hvis du ser på
Jollyroom feks. Har sett noen fine der selv. Men har egentlig lyst på Britax smile 2 denne gangen.
 
Vi har begynt å se litt på vogner..men dævrn får noen priser... 12000 for en vogn..og da snakker vi bare ligge delen, sportdelen må du kjøpe utenom.
Og så fancy de skal være..
Første gang kjøpte vi brukt brio sove og sport del til 3500.

Vi ser etter en vogn som ikke er så stor heller da vi har liten bil..
Vi har vært på finn..men de ligger jo også på 8000 bare for ligge delen...
Hvor mye legger dere i en vogn?
Teller merket mer for dere?
Synes det ser ut som de fleste vogner til den prisen er komplette, altså med både bag og sportsdel.
 
Var på babyshop her en dag å kikka å der hadde de britax smile 2 på tilbud til 8999,- da fikk du med bag del/sportsdel, og bilstol + basen! Supert tilbud syns jeg og håper det kommer lignende tilbud når vi skal kjøpe vogn :)
 
Sniker.

Vogner til den prisen er vel komplette, altså med sportsdel? Vi har Emmaljunga, som er et ganske dyrt merke, og betalte rundt 12 000,- inkl. sportsdel.
 
Syk pris, jeg var i en butikk med min mor og mormor hin dagen å så på Stokke Trailz, der var full pakke for 12.000, ligge og sitte del + bilstol inkl i prisen [emoji16] men vi vurderer å kjøpe vogn i Sverige i sommer når vi skal dit. [emoji5]
 
Syk pris, jeg var i en butikk med min mor og mormor hin dagen å så på Stokke Trailz, der var full pakke for 12.000, ligge og sitte del + bilstol inkl i prisen [emoji16] men vi vurderer å kjøpe vogn i Sverige i sommer når vi skal dit. [emoji5]

Bare tenk gjennom og sjekk opp hvordan det er ift reklamasjoner, feil etc. Det er ikke helt uvanlig å måtte dit vognen er kjøpt...
 
Bare tenk gjennom og sjekk opp hvordan det er ift reklamasjoner, feil etc. Det er ikke helt uvanlig å måtte dit vognen er kjøpt...

I know, men tenker at Stokke vell ordner opp uansett når det gjelder reklamasjoner?
 
I know, men tenker at Stokke vell ordner opp uansett når det gjelder reklamasjoner?
Ville sjekket opp. Kan være noe med å gå via der man har kjøpt og da er det kronglete og tungvint om man har handlet langt hjemmefra.
 
Back
Topp