For mye UL skadelig??

Linnis

Glad i forumet
er 13+2 på vei nå men føler meg ikke gravid i heletatt, ingen mage, bare en liten pølse...føler meg nesten litt småfeit:P
Ingen symptomer..

Var på UL 8+2 å fikk se den lille da, alt var bra da med lengde og hjertet slo fint.

Var hos jordmora på torsdag for å prøve å høre hjertelyden men da fant hun ikke noe, fikk beskjed om at jeg ikke måtte bekymre meg for det varierte sånn fra person til person hvordan den lille lå osv.

Neste Onsdag skal jeg til legen min for å ta noe blodprøver...lurte da på om jeg skulle snike meg til å få tatt en UL da...eller er det unødig? har hørt at for mye ul kan skade barnet.

Den ordinære ul er 20 april men jeg er jo sååå utolmodig.

Har ikke blødd eller noe så alt er sikkert bra..men den usikkerheten og spenningen hvordan det går der inne ganger meg langt inni hoooodet[8|]

Ingen forskning har kommet fem til at UL er skadelig for barnet.

jeg spurte om dette sist fordi jeg hadde så mange UL, og fikk beksjed om at det ikke var noe å uroe meg for! Så ta så mange som du får og kos deg med babyen!

ORIGINAL: Maja81

jeg spurte om dette sist fordi jeg hadde så mange UL, og fikk beksjed om at det ikke var noe å uroe meg for! Så ta så mange som du får og kos deg med babyen!

signerer denne!
jeg får oppfølging med ul ukentlig, og spesialisten jeg går til har ingen betenkligheter med det [:)]

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: Maja81

signerer denne!
jeg får oppfølging med ul ukentlig, og spesialisten jeg går til har ingen betenkligheter med det [:)]

jeg får også ukentlig UL, så hadde det vært skadelig for barnet så kunne vi ikke fått det tilbudet[:)] er nå jeg GANSKE sikker så på[;)]

Jeg kan bare si at jeg hadde så mange ul sist at jeg har ikke tall på det en gang, og jeg har to friske gutter.
Men alt er nok bra med deg, en blir litt bekymret når en leser om alle som har mistet, jeg har vært der selv, nå har jeg bestemt meg for å nyte tiden å slappe av, men jeg måtte på ul først!

Back
Topp