Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle barn over 1 år som ikke har bhgplassFår ein kontantstøtte samtidig som ein er i permisjon?
Ja, det får duFår ein kontantstøtte samtidig som ein er i permisjon?
Tenk at det blir 12.000kr i mnd når du har tvillingene. Da har man råd til å være hjemme litt lenger.I see![]()
Seriøst?? Får vi kontantstøtte selv om mannen min er hjemme i perm??Alle barn over 1 år som ikke har bhgplass![]()
Ja.Seriøst?? Får vi kontantstøtte selv om mannen min er hjemme i perm??
Hvis mannen er hjemme i perm så sent betyr det at man må ha hatt ulønnet perm. Om det er før eller etter barnet har fylt ett år spiller jo ingen rolle - man er ekstra hjemme uten lønn.Seriøst?? Får vi kontantstøtte selv om mannen min er hjemme i perm??
Ja, så lenge barnet har fylt 1 år og ikke går i bhg får dere kontantstøtte på 6000kr i mndSeriøst?? Får vi kontantstøtte selv om mannen min er hjemme i perm??
Deilig med 6000kr ekstra i mnd jaDette var jeg seriøst ikke klar over! Herregud så deilig!
Haha, ja, det kan du skrive oppDeilig med 6000kr ekstra i mnd jahyggelig overraskelse
![]()