For mye på en gang for en gravid!

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Blir generelt fortere sliten nå, og er selvfølgelig hormonell, så nå når det skjer mye ting på en gang håper jeg bare det ikke tilter over !

litt av det som skjer nå:

flytter om noen dager, har foreløpig ingen til å hjelpe meg...

min bror har nå blitt operert 3 ganger siden tirsdag, legene får det ikke til... Han har og 3 små barn som jeg hjelper en del med å passe nå.

morfaren min er alvorlig syk, samme er min onkel, begge fikk beskjed om dette forrige uke..

Hele familien er jo tynget av dette, så jeg har rett og slett ikke samvittighet til å "klage" på mitt vonde bekken og hypermesis, så gjør det rett og slett her!

Noe dere andre vil lufte ut? Godt å gjøre det syns jeg ihvertfall! :)

Det der tror jeg hadde vært mye for noen og enhver, gravid eller ikke.
Full sympati herfra.

Skal ikke klage på mitt bekken i det hele tatt, jeg klarer å gå, om ikke så fort.. Og det er det eneste jeg kan klage på.

Uff det var da voldsomt! Skjønner godt at du synes det er mye på en gang. Håper det ordner seg for både deg og dine veldig kjapt.

Full sympati! Er i lignende situasjon om dagen og er rett og slett utslitt....

Huff! Det høres vanskelig ut! Håper det kommer gode nyheter med all sykdommen og at du finner noen som kan hjelpe med flyttingen :-)

Huff! Det der høres ut som en utrolig slitsom situasjon... Så dumt at så mye skulle komme samtidig! Håper alt går bedre fra nå av! Krysser fingrene for at de som er syke blir bedre, og at du finner noen som kan hjelpe deg med flyttingen! :)

Huff, det var mye, ja! Håper ting løser seg på best mulig vis!

Uffameg. Når jeg leser dette føler ikke jeg at jeg skal klage på noe :-p sliter ikke spesielt med noe heller egentlig, bortsett fra at pollensesongen kom som et sjokk (som alltid).. Også har jeg en del kynnere (tror jeg??). Føler magen trekker seg sammen i krampe hvis jeg bøyer meg eller gjør for mye..

Ellers sitter jeg med eksamensforberedelser i disse dager, leser og skriver og leser og skriver :-) kjenner det skal bli deilig med skoleferie snart (for så heldig er jeg)! :-D

Back
Topp