For mye melk?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er jo et luksusproblem, men noen andre som sliter med dette?

Jeg må ligge med bh og ammeinnlegg, og har et mykt håndkle under meg, men jeg søler over alt. I tillegg ammer jeg jo i senga om natten.

Tror jeg må kjøpe et tisselaken å ha under altså.

I tillegg sliter lillemann med å svelge unna i starten. Spruten står jo :p Gleder meg til det stabiliserer seg litt mer altså :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ligger med amme-bh med dobbelt ammeinnlegg. Renner i strie strømmer her :)
og oM han er så uheldig å klemme litt for hardt på puppen når jeg ammer, får han seg en real dusj ;p pumper meg som regel litt før jeg ammer for å ta vekk verste trykket.

Hadde det slik jeg og,kan enda skje så tisselakenet ligger på....hun er en mnd idag.....
Og her står spruten og,må la det sprute litt fra seg viss det er mye spreng,ellers får hun verken tak eller til å svelge unna...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Samme her også, jeg har gitt opp å ligge å amme om natten. Setter meg opp i sengen for å ha kontroll på spruten, hvis ikke blir jo sengen helt våt. Selv med håndkler og stæsj. Blir bedre, ble i hvert fall det sist....så jeg går for å sitte en stund. har prøvd tisselaken og det er ikke noe for meg. Liker ikke å ligge på det...

Som andre har sagt, det blir bedre etterhvert. Ligger oppå gulpeklut med en annn gulpeklut over puppene og senga blir våt mange netter.. Men blir bedre etterhvert :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp