For mye liv i magen??!!??

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Kan man ha for mye liv i magen egentlig?!?
Er nå 27+4, og i dag har lillemor i magen holdt på med spark og bevegelse helt fra kl 6 i morges og fram til nå, kl 13. Aldri vært mer enn 10-15 min pause... Vanligvis pleier jeg å kjenne liv på morgenen, og deretter etter lunsj igjen 1-2 timer...
Kan nevne at mat/drikke/koffein inntaket har vært ganske likt det jeg pleier å ha, og jeg har sovet likt som jeg pleier... Har heller ingen kynnere eller andre ubehageligheter, men kjenner likevel at jeg blir litt små-urolig...!
Noen som vet mer/har opplevd det samme??

Jeg har hatt perioder de siste par ukene hvor hun er utrolig aktiv, føler jeg kjenner henne døgnet rundt enkelte dager.. Tror ikke de kan være for aktive? Jeg har tenkt at kanskje hun ikke lenger trenger å være våken og styre veldig for at jeg skal kjenne det nå, men at hun er mer aktiv selvom hun sover?? Det er jo trangere også, så at man kjenner mer bevegelse er ganske naturlig tenker jeg? Jeg er 30+1..

Kanskje du har en baby som rører på seg masse i søvne og? ;) ville ringt jm og hørt, men tror ikke det skal være noe galt med for mye bevegelse:) får håpe du får en som sover litt mellom 6 og 13 da, slitsomt med våken nyfødt så lenge :p

Her er det sånn hver dag og vært sånn siden hvertfall uke 16/17 som jeg har kjent :P lillegutt i konstant aktivitet hele døgnet! Jordmor sa det ikke var noe galt i det, babyen rører gjerne på seg når han sover også :)

jeg er akkurat 28+0 i dag og de tre siste dagene har jeg hatt det likt som deg. Vanligvis er det nokså faste tider baby har vært livlig, men de siste dagene har det vært omtrent hele dagen! så roet h*n seg plutselig i dag da :P

Back
Topp