AnnikenH
Andre møte med forumet
Har en liten en på 7 uker. Han ammer HELE TIDEN, dette har han gjort siden han var 1 uke gammel, så er ikke økedøgn. Jeg leser på nett at hyppig amming er vanlig, at ned i kun 2 timer mellom hver amming er normalt, hvis jeg får til 2 timer mellom hver amming er det luksus og da må det ha vært noen andre med meg som distraherer han fra lukta. Hvis han kunne få velge så hadde han valgt maks 3 kvarter mellom hver amming, men for det meste 30 min. Når jeg er alene (noe jeg stort sett er som alene mor) så får jeg strekt det til å gå 1time (og kanskje 15 min) mellom ammingene, men da griner han! Han legger helt fint på seg, rundt 250-300gr i uka, så det er ikke at jeg ikke produserer nok, men han blir ekstremt fort sulten virker det som. At på til nekter han å bli lagt ned, han må konstant «underholdes» og sover ikke på dagen, hender han sover 10-15 min hvis han sovner på puppen. På Natta kan han gå 4 timer uten mat, men som regel ikke mer enn 2 timer da heller. Når han ammer ammer han aldri i mindre enn 30 min. Er alt dette normalt? Han sliter også med luft i magen. Kjenner jeg føler meg som en ganske så dårlig mor da alle snakker om hvor koselig amming er, og jeg bare går å gleder meg til han blir gammel nok til å slutte å amme, og vurderer sterkt mme