For mye aktivitet i magen?!

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Den siste timen nå har det vært non stopp aktivitet i magen. Det er så voldsom romstering at jeg blir helt stressa. Ikke direkte behagelig heller. Har aldri vært så mye kraftig aktivitet før. Grunn til bekymring tror dere?

He he, nei, de har nok bare noen ganger de tar litt mer av enn ellers. Jeg blir smårar av knøttet noen ganger, men bekymrer meg mer for at det er et tegn på hvordan han blir når han kommer ut ;)

Hehe, er det ikke for lite liv, så er det for mye. :P
De siste tre kveldene har det vært mye mer aktivitet enn "normalt". Litt ubehagelig iblant, ja, selv om det er jo litt koselig også. :)

Ville ikke bekymret meg.. noen dager ligger de sånn at ALT kjennes og er ubehagelig..!

Hehe ja, man bekymrer seg for alt :) har roet seg litt nå.
Må le av meg seg. Har vært så rolig etter oul, men nå kjente jeg igjen på den frykten "tenk hvis noe er galt".

Den siste timen nå har det vært non stopp aktivitet i magen. Det er så voldsom romstering at jeg blir helt stressa. Ikke direkte behagelig heller. Har aldri vært så mye kraftig aktivitet før. Grunn til bekymring tror dere?
Ingen fare :-D ;-)

Hehe ja, man bekymrer seg for alt :) har roet seg litt nå.
Må le av meg seg. Har vært så rolig etter oul, men nå kjente jeg igjen på den frykten "tenk hvis noe er galt".

Jeg forstår deg godt. Alt blir liksom skummelt når du bærer på noe dyrebart. :)

Back
Topp