For liten vognbag?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg måtte bare ta bilde av Anna i vognbagen i går, siden det er så mange som sier at bagen er blitt for liten. Min lille dukke har plass ca til hun blir tenåring, simo lager alt for store vogner. 

Ja, jeg synes det er veldig fint å ha god plass i bagen. Det blir nok en evighet til Anna kan bruke sportsdel, for den gode lille potetsekken min er ikke i nærheten av å kunne sitte ennå. Hun er litt større enn gjennomsnittet nå tror jeg, så plassen kommer sikkert godt med etterhvert.

Herlige lillestore Anna!!! Me har og GOOOOD plass i baggen. Ikkje så stor plass som deko ser eg, men ser likevel for meg at me kan bruka bagdelen fram til høsten i alle fall. Mor i huset håpar i alle fall på det! Men blir nok å bruke sportsdelen litt på ferieturen osv. For å ha ei litt meir medgjerlige jente på tur!

_sil_ skrev:
Tihi, herlig da:)

Hvor lang er hun, Sukkertopp?

Vi har Simo Kombi, men den begynner å bli snau, lille er 68,5 cm... Er så kjedelig for har ikke lyst til å begynne med sportsvogn enda, jeg tviholder på barnevogntiden :)

Hun var 66cm for en mnd siden, vi skal måle henne på nytt på mandag. Duovognen er vel litt større enn kombivognen, jeg er usikker på hvor lang bagen vår egentlig er. Jeg også nyter å ha baby i bagvogn, og nyter å ha en liten en som er fornøyd med å være baby.

Søskenvognen vår har en bitteliten bag som bare er 70 cm utvendig, men hun ligger godt der også. Hun ligger uansett og tygger på tærne sine det meste av tiden, jeg tror ikke jeg har sett henne strekke seg ut ennå.

Hehe:) det er som og se emma. hun har også god plass . Er så kjedelig vi ikke har bag vogna, hun drukner i sportsdelen

hehehhe så nydelig :-P
Du bytter ikke til sportdel med det første tenker jeg ;) eheheh...

Her var snuppa 65,5cm på 5mnd kontroll, og d er ikke mange cm å gå på i bagen.... hodet må hun ligge med nesten helt oppe i kanten for at føttene ikke skal ta i :-/
Så her blir det nok sportdel iløpet av sommeren hvertfall :-P

Så utrolig skjønn da! Hun ser jo ut til å ha allverdens med plass!:):)

Her har vi Brio Happy hvor bagdelen er 74cm lang og snuppa er 67,5cm lang mener jeg å huske etter siste måling.. så er ikke veldig mye luft rundt henne lenger i bagen! Måtte kutte ut vognpose litt før vi hadde tenkt, men har klart oss fint fordi om med andre ting!:)

Back
Topp