For liten til enn mp3 spiller?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Min sønn elsker musikk, og  han fyller straks tre år.
Jeg tenkte vi skulle kjøpe enn mp3 spiller til han, kanskje enn ipod, for der kan jeg bestemme volumet slik at han ikke skrur opp.
Jeg var tre år da jeg fikk min walkman (ja, jeg er gammel. hihi), og jeg husker det var den beste gaven jeg kunne få og jeg tror jeg har slitt ut enn 7-8 stk når jeg var liten.
Synes dere han er for liten til å få enn slik?
For jeg er litt usikker, han går mye rundt med iphonen min, og den er jeg også litt redd for

guttungen her fikk cd spiller da han var 3år,
den bruker han enda for å høre på musikk og lydbøker

nei, syns han godt kan få det, men jeg hadde kanskje valgt en billigere modell enn iPod :)

Jeg skal kjøpe det til mine to eldste nå. Vurderte ipod siden jeg har tilbehør de kan bruke til den, men etter og ha sett prisen så får de klare seg med en billig variant først, så får de heller jøpe seg ipod selv når de blir eldre, om det er noe de virkelig ønsker seg.

vi kjøpte ipod til sønnen vår når vi skulle på ferie til thailand pga lang flyreise. han var 3 år og 2 mnd da. han elsker den, både musikk, dikt/rim og regler, og lydbøker på den:)

Da kjøper vi det tror jeg.
Siden dere synes ipod er så dyrt, er det noen andre mp3 spillere som man kan stille inn at man ikke får så høy lyd da?

Back
Topp