For lite melk? Delammer med mme, hva gjør jeg videre?

Skal jeg fortsette å prøve å øke melkeproduksjonen eller gå helt over til mme?

• Prøve videre med melkeproduksjonen

Votes: 8 88,9%
  • Spare kreftene, gå helt over til morsmelkerstatning.

Votes: 1 11,1%

• Antall som har svart
    9
Jeg pumpet og ammet og pumpet og ammet meg nesten ihjel, men her var nok største problemet at jeg hadde preeklampsi, og fikk en svak liten klump av en baby. Han sugde aldri sterkt nok til å få i gang melkeproduksjonen. Jeg begynte heller ikke å pumpe før etter nesten 3 uker. Så etter ca et halvt år med pumping ga jeg opp og gikk over til delamming (han fikk mme tillegg fra 3 uker), og bare ammet for kos. MEN, han ammer fortsatt. 2 år og 3 mnd gammel. Har fortsatt melk, men ikke mye. Er mest kos. Han kan fint ligge i 30 min flere ganger om dagen. Nå er problemet hvordan jeg skal slutte før neste kommer. Hadde vær greit med nooooooe opphold i ammingen, men ser dårlig ut. Blir rart å amme en 2.5åring samtidig som en nyfødt. Haha, kanskje han kan hjelpe på produksjonen, har iallefall sterkt nok sugetak nå!

Greit å få det sjekket, vet flere har fått sjekk og klipp på aleris. Ja, dra til bekken og barn, de er veldig bra!
aha, gost å vite, takk! Da syarter vi hod bekken og barn, det e vel kiropraktor der som jeg har forstått og så kanskje henviser de videre hvis man trenger det kanskje? Til øns på aleris for eksempel?

Greit å få det sjekket, vet flere har fått sjekk og klipp på aleris. Ja, dra til bekken og barn, de er veldig bra
bestilt time gos Gyda har lest og hørt mye om bambusklinikken i børum da, virker at de har alt der, kiro og leger. vi bor da 4 min unna bekken og barn og halvtime fra bambuss...

bestilt time gos Gyda har lest og hørt mye om bambusklinikken i børum da, virker at de har alt der, kiro og leger. vi bor da 4 min unna bekken og barn og halvtime fra bambuss...
Ja, stemmer det! Bambusklinikken gjør også klipp!

Back
Topp