For lite hcg økning???

Jente24år

Glad i forumet
IMG_3578.JPG har kjøpt rfsu test ofte med 8 tester i, så jeg tar en hver dag for å se om det er økning... tar den på morgenurin.
Den øverste testen er fra i går og den nederste fra idag, er det for lite økning?
Den fra i går er noe inntørket nå da....
 
Forstår deg veldig godt, sliter med samme frykten selv etter å mistet tre ganger etter hverandre [emoji20] men prøv å slapp av [emoji173] tok ny digital i dag 4+3 og den viste 2-3 og da klarte jeg å slappe mer av :) så kjøp en digital eventuelt for å roe nervene :)
 
Testene dine ser helt like ut som mine, så håper ikke det trenger å bety noe ;) men jeg fikk akkurat samme stikk i magen imorges da jeg ikke syntes jeg så så veldig mye sterkere strek enn igår... hvilken dpo er du nå? jeg har ikke turt å "melde meg inn" her enda engang jeg, stoler ikke på den babystreken helt enda merker jeg ;)
 
4d572da72a3a66ebb33de571b5a6d036.jpg


På den øverste var eg 3+6 og den nederste 4+0, også steg det masse etter det.. men alle er forskjellige og noen produserer HCG seinere enn andre :)
 
4573b084ae79e739f5132ec17e766aa4.jpg


Den første testen var 1 dag før ikm, neste samme dag som ikm, og siste 1 dag etter ikm, så 2 dager etter ikm tok jeg en digital som viste 1-2 uker.
Det er ikke til alle HCG nivået kommer fort og øker raskt. Jeg testet 2 dager før ikm og da var det blendahvitt!

I går testet jeg og er 5+3 nå, og den var like sterk som teststreken plutselig [emoji1]
Lykke til [emoji4]
 
Jeg synes det ser bra ut til å være RFSU. Husk også at disse ikke er veldig sensitive. Her er mine tester fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Disse testene har sensitivitet på 10. Abefaler egentlig å teste annenhver dag og ta bilde av testen innen fristen for så å sammenligne, i og med at de ser annerledes ut tørket. :) ❤️ Skjønner godt at du er bekymra, men dette skal gå bra :)
A34CA59C-6DE5-4B06-A9C7-7F66DAB61B96.jpg
 
Testene dine ser helt like ut som mine, så håper ikke det trenger å bety noe ;) men jeg fikk akkurat samme stikk i magen imorges da jeg ikke syntes jeg så så veldig mye sterkere strek enn igår... hvilken dpo er du nå? jeg har ikke turt å "melde meg inn" her enda engang jeg, stoler ikke på den babystreken helt enda merker jeg ;)
Er 12 dpo idag, ikm idag :) enn du?
Nei det er litt vanskelig å tro på det, jeg føler jeg må se en tydeligere økning før jeg tror heeelt på det :p
 
Forstår deg veldig godt, sliter med samme frykten selv etter å mistet tre ganger etter hverandre [emoji20] men prøv å slapp av [emoji173] tok ny digital i dag 4+3 og den viste 2-3 og da klarte jeg å slappe mer av :) så kjøp en digital eventuelt for å roe nervene :)
Åh så trist :(
Men denne gangen skal det gå bra!
Har en digital liggende, men skal vente til neste uke med å ta den :)
 
Er 12 dpo idag, ikm idag :) enn du?
Nei det er litt vanskelig å tro på det, jeg føler jeg må se en tydeligere økning før jeg tror heeelt på det :p

Jeg er dpo 10 og IKM på søndag. Tester du på morgenurin? For jeg har hørt at noen får sterkere utslag på andre tider av døgnet, sålenge det er mer enn 3(?) timer siden man tisset sist :)
 
Jeg er dpo 10 og IKM på søndag. Tester du på morgenurin? For jeg har hørt at noen får sterkere utslag på andre tider av døgnet, sålenge det er mer enn 3(?) timer siden man tisset sist :)
Okei :) jaa tester på morgenurin.
Hmmm kanskje jeg skal ta en test ikveld da...
 
IMG_3580.JPG
Her er bilde av gårdagens og dagens test, begge tatt innen for tidsfristen for avlesing.

Nei det syns jeg ikke :) ser klart en økning :)
Testene dine ser helt like ut som mine
Jeg synes det ser bra ut til å være RFSU.
Vis vedlegget 226524
I går testet jeg og er 5+3 nå, og den var like sterk som teststreken plutselig [emoji1]
Lykke til [emoji4]
 
Er testene sånne early-tester? For det har vel sikkert endel å si for hvor sterke de blir, er et relativt stort sprik på hvor sensitive de er liksom? Sist jeg var gravid fikk jeg ikke strek på den vanlige strimmelen men tydelig og fin på den tidlige :) og ja, prøv å teste på en annen gang av døgnet også bare for å sjekke :)
 
Er testene sånne early-tester? For det har vel sikkert endel å si for hvor sterke de blir, er et relativt stort sprik på hvor sensitive de er liksom? Sist jeg var gravid fikk jeg ikke strek på den vanlige strimmelen men tydelig og fin på den tidlige :) og ja, prøv å teste på en annen gang av døgnet også bare for å sjekke :)
Nei det er rfsu test ofte, 8 strimmel i en pk. Starta med rfsu test tidlig, men var svakere strek på den en disse :p
Skal ta en til test iløpet av kvelden ;)
 
IMG_3583.JPG
Den nederste tok jeg nå ikveld :) ikke vært på do på 3,5 t og drukket en god del...

Er testene sånne early-tester? For det har vel sikkert endel å si for hvor sterke de blir, er et relativt stort sprik på hvor sensitive de er liksom? Sist jeg var gravid fikk jeg ikke strek på den vanlige strimmelen men tydelig og fin på den tidlige :) og ja, prøv å teste på en annen gang av døgnet også bare for å sjekke :)
Synes økingen absolutt er god nok :) ❤️❤️
 
Se der ja! Det er stigningen sin det <3 hurra!! Det der er MER enn innafor :)
Jaaa, må si jeg ble letta :D hadde egentlig ikke trodd det skulle være stigning allerede nå siden det er kveld og jeg har drukket en del :) men nå kan jeg slappe litt mer av :) skal til jordmor neste fredag, hvor hun skal henvise meg til tidlig ultralyd :)
 
Jaaa, må si jeg ble letta :D hadde egentlig ikke trodd det skulle være stigning allerede nå siden det er kveld og jeg har drukket en del :) men nå kan jeg slappe litt mer av :) skal til jordmor neste fredag, hvor hun skal henvise meg til tidlig ultralyd :)

Veldig bra :) tenker du ta kontrollene dine hos jordmor som fast eller? Heldigris som kan få henvisning til TUL, får du det på sykehuset da?
 
Back
Topp