for lite fostervann??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
åssenmerker man det noe tegn til at det kan være det og hvor farlig er det evt hvis man går en uke med lite fostervann?? var på ul på fredag og var greit da skalø på kontroll igjen til fredag men merker liksom jeg bekymrer meg når jeg er 42 uker i morgen

opp

man kan merke det på bevegelsen til babyen.. altså det blir mindre..

jeg hadde for lite forstervann med de to første, med første ble det oppdaget når de tok ks, med andre ble det oppdaget og de fann ut de sku sjekke meg etter noen dager, hadde det ikke komt mer fostervann sku jeg bli satt igang...

Jeg sa til jordmora mi at jeg trodde at jeg lakk fostervann. Men hun mente at det bare var tull. Dette var rett før termin. Så, på den tiende overtidsdagen fikk jeg ultralyd, og guess what?! Det var nesten ikke igjen fostervann [X(]
Så jeg ble satt igang samme dag, og det ble keisersnitt dagen etter. Så nesten gang skal jeg kreve å bli skikkelig sjekka når jeg tror jeg lekker!

Jeg vet forresten ikke hvor farlig det er, men det er garantert ikke sunt! Snuppa mi var ihvertfall veldig dårlig når hun kom til [:(]

ORIGINAL: Zera

jeg hadde for lite forstervann med de to første, med første ble det oppdaget når de tok ks, med andre ble det oppdaget og de fann ut de sku sjekke meg etter noen dager, hadde det ikke komt mer fostervann sku jeg bli satt igang...

oki ja her er det fortsatt full fart hele tiden inni her [:D]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

De sa iallefall til meg når jeg gikk med siste at om der var full rulle i magen, så er det ikke minket fostervann..
Ble sjekket ofte på slutten, siden det manglet fostervann med de to første[:)]

Hahaha skvatt av profilbildet ditt!
Men når Mynthe ble tatt med ks hadde jeg vist nesten ikke fostervann igjen.. Såem, jeg vet ikke :P
Men hos meg funker jo ingenting

ORIGINAL: *Frk.Mamma

De sa iallefall til meg når jeg gikk med siste at om der var full rulle i magen, så er det ikke minket fostervann..
Ble sjekket ofte på slutten, siden det manglet fostervann med de to første[:)]

oki da kan jeg nok ta det med ro at alt er fint, skal inn om 3 dager på sjekk og han danser jo rundt inni der som bare det [:D]

Jeg hadde lite fostervann. Da sjekket sykehuset om jeg hadde lekasje av fostervann. Noe jeg ikke hadde. Jenta mi var veldig rolig hele svangerskapet, men så lå hun i seteleie også da. Til meg målte de det jevnlig på ul de siste ukene før planlagt ks. Jeg hadde i tillegg lite av alt :P Liten gravidmage, liten morkake, liten navlestreng og lite fostervann. Min datter var også bare 2300 g når hun ble født, så som sagt alt var veldig lite. Legen på helsestasjonen sier det var det "prøvesvangerskap". Heldigvis alt bra med henne da og nå :) Vet desverre ikke noen symptomer på det uten om det de får frem på ul.

Back
Topp