For lav hcg stigning :(

Håper inderlig for deg at det ender bra! Må være utrolig kjedelig og gå sånn og vente, men samtidig utrolig bra at du får nøye oppfølging videre, slik at du får et svar etterhvert. Godt og høre at du fikk sovet ei stund. Lykke til :) sender deg en klem

Dagene kommer til å bli lang. Tungt at alle tanker/drømmer om det som sku skje i April allikavel ikke skal skje.
Har dessverre ikke tro på et mirakel om 6 dager, samtidig greit å forberede seg. Når man vet at det ikke har gått bra ønsker man bare å bli ferdig.

Dagene kommer til å bli lang. Tungt at alle tanker/drømmer om det som sku skje i April allikavel ikke skal skje.
Har dessverre ikke tro på et mirakel om 6 dager, samtidig greit å forberede seg. Når man vet at det ikke har gått bra ønsker man bare å bli ferdig.
Jeg skjønner veldig godt at du helst vil forberede deg på det verste. Men bare for å slenge inn min historie: når jeg venta storebror fikk jeg tidlig ul pga blødninger, på den ul fikk jeg beskjed om at det bare var en tom samensunken eggsekk å se og ikke noe foster. Jeg tok hcg prøve og time til ny ul en uke senere med beskjed om å ikke gi opp håpet helt, men forberede meg på det verste, for hun var temmelig sikker på at jeg hadde mista. Noen dager senere fikk jeg en tlf ang hcg prøva, den viste en liten stigning, men den var liten så hun kunne ikke gi noe svar. Når dagen for ul kom var jeg sikker på at jeg skulle få dårlige nyheter og bare venta på å høre at her var det ikke noe. Det jeg derimot fikk beskjed om var at her var det hjerteslag og alt så veldig bra ut:D Så selv om det ser mørkt ut, kan det være håp, lykke til:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Takk for at du delte din historie :)
Har selvsagt et håp. Føler ikke så mye på svangerskapsymptomene lengre,
ikke like vonde pupper og litt mindre kvalm.

Takk igjen :D

lykke til med blodprøven i dag. Håper den viser stigning :) krysser fingrene for deg :)

Masse lykke til! :D

Masse lykke til kjære deg. Krysser det som krysses kan for levende og sprellende spire! :)

Lykke til, krysser fingrene!

Takk igjen :)

har tatt HCG i dag, regner med å få svar i morgen.
Fortsatt føler jeg meg veldig gravid, ingen blødning og ingen smerte.

Regner med HCG i morgen sier mye, har jo et liiiiite håp.

Go klem til dere alle :D

Det må jo være et godt tegn at du føler deg gravid enda, og at du verken blør eller har vondt. Håper du får gode nyheter om prøvesvar idag. :)

Har ikke fått svar i dag, ringte helt på tampen før legekontoret stengte.
Tålmodighet må man altså ha i bøtte og spann.

Huff føler med deg, kjenner jeg er lei venting og være usikker. Men her er det mere garantert MA så grugleder meg til i morgen til ul og eventuelt fjerning. Håper alt bare står bra til meg deg og at hcg er fin :) <3

Tenker på dere begge to som skal få beskjeder i morgen <3

Tar hcg måling hver mandag, får svar hver onsdag.
Denne onsdagen fikk vi et dårlig svar.

4+1 422
4+6 2709
5+6 12292
6+6 24125

Altså kun en dobling på 7 dager, aaaalt for lite.
Sitter her å venter at en lege skal ringe meg for å bekrefte det jeg allerede vet,
vi har mistet igjen, for tredje gang. Vil dette ingen ende ta :(

Så det er nokk takk for meg,
ønsker ALLE lykke til videre :)

Kan hende du har sagt noe uten at jeg har fått det med meg, men hvordan går det med deg?

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Siste oppdatering herfra:
Ny UL i dag viste ikke endring fra sist, ingen foster. Altså Blinded Ovum denne gangen.
Min HCG hadde steget, men ikke mye. Det legen sist IKKE sa var at min HCG på over 24000 tilsvarer graviditet på rundt uke 7. Dermed kunne det aldri ha vært tvil om jeg var kortere på vei en antatt. Men legen i dag sa det var riktig og vente en uke or å øre sikker.

Så da har jeg tatt første pille for gjernomføring av medisinsk abort, de fire skal jeg ta på lørdag.
Regner med søndag/mandag er det verste over.

Ble henvist til utredning, da vi nå er under Habituell abort (tre eller fler aborter med samme partner).
Skulle å time om ca 4 mnd. Legen sa vi ikke måtte gi opp, ut fra min journal hadde hun stor tro på at vi ville lykkes il slutt med å få fler barn.

Lykke til alle sammen, og TUSEN takk for all støtte og gode tanker.
Go klæm til dere alle sammen <3

Back
Topp