For lav hcg stigning :(

~Kathrine~

Forumet er livet
Tar hcg måling hver mandag, får svar hver onsdag.
Denne onsdagen fikk vi et dårlig svar.

4+1 422
4+6 2709
5+6 12292
6+6 24125

Altså kun en dobling på 7 dager, aaaalt for lite.
Sitter her å venter at en lege skal ringe meg for å bekrefte det jeg allerede vet,
vi har mistet igjen, for tredje gang. Vil dette ingen ende ta :(

Så det er nokk takk for meg,
ønsker ALLE lykke til videre :)

:( :( så trist å høre.

Uff da :( Trist..
Men er det ikke slik at etter uke 6 så er ikke stigningen så betraktelig som tidligere? Føler bare jeg leste dette her på forumet tidligere denne uken.

Må ikke ta sorgene på forskudd:) kanskje det stiger mindre enn vanlig,men likevel så har det gått bra? Håper:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også litt lav stigning fra uke 6 til 6+2. Men var på UL i går, 8+3, og alt så bra ut, spira hadde vokst som forventet til den "alderen" :)

Jeg suger til meg alt som ligner et håp :)
takk gode søte damer <3
det som er så merkelig er at jeg virkelig føler meg gravid, ikke slik som de andre to gangene.

Legen min har ringt, han var usikker på veien videre.
Han sku ringe sykehuset og deretter meg igjen.

Takk igjen :D

Be om tidlig ul. Slår hjertet er det mye bedre indikator enn hcg når du er såpass på vei!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper virkelig det går bra denne gangen. Krysserkrysser!

Håper du bare har kommet så langt at hcg-stgningen har avtatt. Mener at etter rundt 6 uker/ hcg over 10 000, så vil stigningen avta helt til den begynner å synke igjen. Om du har mistet 2 ganger tidligere, burde du jo få en tidlig ul. Ikke mist håpet enda! :) Masse lykke til.

Håper på UL i morgen, tenker å at da får vi vite 100 % sikkert.
Sitter å glor på telefon, minutt er som år!!!

Prøver å ikke miste håpet, men tror forberedelsen på ny skuffelse har størst plass akkurat nå.
Har ingen smerte, ingen blødning og masse gravide sympt. Men ser at verdien er lav, selv om den skal stabilisere seg litt så er det fremdeles lavt.. Hmm ble plutselig ekspert her.. Hehe :D

Jeg har også lest at stigning etter 10.000 ikke gir dobling, og at stigning etter dette er individuelt. Håper inderlig for din del at alt er i orden :)

Bare snike litt eg ;) jeg hadde det sånt med minsten min i uke seks eller syv. Og blødde litt. De mente jeg hadde mista, men han ligger nå godt å trygt i senga si havvannet år etterpå. De fant han først på 12ukers kontroll da jeg fremdeles var Dritt dårlig og ble sendt til Oslo ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får jo litt håp av alle gode ord fra dere :)
Skal på UL i morgen kl 10.00.
Dette blir ei lang natt, tenker håper og er trist om hverandre.
Urolig og rastløs, akkurat som en kjærlighetssorg sliter inni meg.

Tusen takk alle sammen :)

Jeg har også lest at stigning etter 10.000 ikke gir dobling, og at stigning etter dette er individuelt. Håper inderlig for din del at alt er i orden :)

Hei, min hcg rundt 7-8 uker var ca 70 000.... Men veeeldig forskjellig fra person t person... Min siste hcg måling var jeg oppe i 98000.... (Trodde jeg hadde mista en stund)

Håper du får sjekket det fort , krysser fingrene <3

Lykke til imorgen :) Håper dere får positive nyheter.. sender dere gode tanker :)

Lykke til i mrg :-) håper det er positive nyheter!

Back
Topp