For korte lårben...

dilleba

Betatt av forumet
Noen som vet hva korte lårben hos fosteret kan bety???
Jordmora ville ikke si noe før jeg hadde vært til legen og han hadde sett på det, men så på henne at d kunne være noe ja...

Noen som vet noe..?

Jeg har ny ultralydtime på onsdagen... Litt smånervøs, men håper jo alt er bra da..

Takk og takk[:D]

Hmm.. Du får ha lykke til på ny ultralyd hos legen da:) Så skal jeg krysse fingre og tær for at alt er bra :)

Jeg tror du bare burde tenke positivt og vente til du har snakket med lege som kan gi deg ett ordentlig svar[:)] jeg har i hvertfall snakket med legen min om f.eks internett og mange ting som ligger ute der og att man ikke skal lese for mye for det er så mye som ikke stemmer uansett! blir bare mere bekymra har jeg funnet ut hvis jeg har lett etter symptomer og sånne ting som jeg har tenkt på[8|] Lykke til hos legen[:)]

Har jo ikke lest d på internett da[:)] Var jo jordmora på ultralyden som sa det.. Og det er umulig og ikke bekymre seg.

var det sånn det så ut? jeg skjønte det da! att du hadde fått vite det av jordmor. var ikke sånn jeg mente noe av det egentlig.. selvfølgelig bekymrer du deg, men jeg sa: prøv og tenk positivt uansett[:)]

Siljis : Skjønte du ikke mente det galt [:D][:D] Misforsto deg ikke[:D][:D]

ORIGINAL: Trone

Skal krysse fingrene for deg jeg [:)]

Håper du kommer tilbake med gode nyheter :)

ORIGINAL: Trone

Skal krysse fingrene for deg jeg [:)]

Lykke til på ultralyd i dag da!!!

Back
Topp