Begynner å få rutiner på sovingen til lille, men i det siste har hvilene blitt veldig korte. Vi har 3-4 hviler, den første allerede mellom 8 og halv 9, da er hun trøtt og trenger å sove, men sover ofte ikke lenger enn 40 min. Dette fører til at hun egentlig er trøtt igjen etter en time, og ofte er hun sutrete fra hun våkner. Hvil nummer 2 (som burde vært rundt 11-12), blir derfor i 10-tiden, også den kun 40 min. Tingen er at om jeg triller sover hun lenge (opptil 2 timer), og av og til når hun våkner for tidlig tar jeg henne i bæreselen og da sover hun 1 time til. Hadde hun bare vært uthvilt ville jeg ikke brydd meg, men det er hun ofte ikke.
Noen andre som har dette problemet? Hva gjør dere i så fall? Mener å huske at jeg trillet ekstremt mye med storesøster i samme perioden, men det er ikke alltid jeg har lyst eller tid til å trille for at hun skal få sove..
Noen andre som har dette problemet? Hva gjør dere i så fall? Mener å huske at jeg trillet ekstremt mye med storesøster i samme perioden, men det er ikke alltid jeg har lyst eller tid til å trille for at hun skal få sove..