Spent på svar du får i dag Lykke til og håper på det beste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for alle gode tanker og kryssede fingre Har ikke legetime før 1415, så det er fortsatt litt venting igjen. Oppdaterer dere når jeg har vært hos legen
Åh, håper virkelig dette vil gå bra for deg! Skjønner godt du ikke klarer vente så lenge, håper virkelig ultralyden i morgen gir deg et positivt svar! [emoji173]️Hcg hadde steget noe. Fra 11 499 til 16 000 og noe. (Fikk ikke med meg hele tallet). Dette var på 1,5 dager. Blør fortsatt litt av og på. Legen ønsket egentlig en litt høyere stigning og det blir nye prøver på mandag og onsdag. Han ønsket å vente en uke med ul. Men jeg kjenner at jeg måå ha svar, så bestilte en ul-time privat i morgen og håper de klarer å se noe selvom det er tidlig.
Tror den stigningen er ganske innafor med så høye tall. Dobles ikke annen hver dag da lenger.
5+5 kan være mulig å se noe, men kan også være litt tidlig. Hcg'en tilsier at det burde være mulig å se, men avhenger av ul-apparat og den som utfører.
Lykke til!