For høyt HCG?

Hcg hadde steget noe. Fra 11 499 til 16 000 og noe. (Fikk ikke med meg hele tallet). Dette var på 1,5 dager. Blør fortsatt litt av og på. Legen ønsket egentlig en litt høyere stigning og det blir nye prøver på mandag og onsdag. Han ønsket å vente en uke med ul. Men jeg kjenner at jeg måå ha svar, så bestilte en ul-time privat i morgen og håper de klarer å se noe selvom det er tidlig.

Hcg hadde steget noe. Fra 11 499 til 16 000 og noe. (Fikk ikke med meg hele tallet). Dette var på 1,5 dager. Blør fortsatt litt av og på. Legen ønsket egentlig en litt høyere stigning og det blir nye prøver på mandag og onsdag. Han ønsket å vente en uke med ul. Men jeg kjenner at jeg måå ha svar, så bestilte en ul-time privat i morgen og håper de klarer å se noe selvom det er tidlig.
Åh, håper virkelig dette vil gå bra for deg! Skjønner godt du ikke klarer vente så lenge, håper virkelig ultralyden i morgen gir deg et positivt svar! [emoji173]️

Tror den stigningen er ganske innafor med så høye tall. Dobles ikke annen hver dag da lenger.

5+5 kan være mulig å se noe, men kan også være litt tidlig. Hcg'en tilsier at det burde være mulig å se, men avhenger av ul-apparat og den som utfører.
Lykke til!

Tror den stigningen er ganske innafor med så høye tall. Dobles ikke annen hver dag da lenger.

5+5 kan være mulig å se noe, men kan også være litt tidlig. Hcg'en tilsier at det burde være mulig å se, men avhenger av ul-apparat og den som utfører.
Lykke til!

Skal privat på volvat, så håper de har godt apparat. Skal være 6+0 i morgen.. forferdelig å gå og vente. Lurer sånn på hvorfor jeg blør også.. men legen undersøkte meg, og sa at mormunnen var lukka, men at han ikke kunne utelukke at blødningen kom derifra. Men var jo bra st den var lukket i alle fall.

Uff, fortvilende ikke å få svar. Jeg krysser fingrene for at dette går bra. Lykke til ❤️

Spennende i mårra :) Spent på hva de ser på 6+0 er det i morgen jeg også. Vurdere å be om ul snart :) Lykke til

Last edited:
Uff så fælt å gå sånn å lure! Men høres veldig lovende ut [emoji5] venninna mi blødde som en liten mens hver mnd i hennes svangerskap så krysser fingrene for at det er uskyldig[emoji173][emoji173][emoji173]

Lykke til på ul!

Back
Topp