For godt til å være sant..

Neste ultralyd er rundt uke 12. Alt for lenge til.... Går rundt og kjenner etter om noe er annerledes støtt og stadig. Har f.eks. lavere puls når jeg er aktiv nå enn for noen uker siden og da begynner jeg straks å bekymre meg for MA. Familien vet ja, men jeg tror også de skjønner at risikoen for at noe kan gå galt så tidlig er der (spesielt pga min alder). Tror vi må prøve vårt beste å tenke på andre ting og ta det som det kommer. Det er jo viktig å glede seg over alt som kan gå bra også da. Jeg prøver selv om det er lettere sagt enn gjort...
Ja, uke 12 er uutholdelig lenge til!
Jeg har neste UL 2 januar heldigvis - men derfra blir det sykt lenge til neste :p

Det gikk veldig fint! 7+0 i går - så hjertet banke! Så veldig deilig :) Begynner å forstå litt mer nå! 36 dager til neste UL - så må holde pusten en mnd til! :D Hvordan er formen din?
Så godt!:Heartred Jeg holder pusten for harde livet her... Skal til neste ul i slutten av jan (har ikke fått innkalling ennå). Formen er ganske så bra, og da blir jeg jo bekymret for det og vet du...

Så godt!:Heartred Jeg holder pusten for harde livet her... Skal til neste ul i slutten av jan (har ikke fått innkalling ennå). Formen er ganske så bra, og da blir jeg jo bekymret for det og vet du...
Samme her! Hatt litt vondt i korsryggen i dag - får panikk om det er sa :o

Back
Topp