For gammel til musefletter?

Spørs vell litt hvordan du setter flettene :P Tenker da om du tar ei flette på hver side oppenfor ørene, så hadde eg stussa litt om eg traff på deg :P .
men å flette håret i en flette bakover eller ned langs ene siden er du nok ikke for gammel til ;)

Igjen, det spørs jo helt på hva man kler, men fletter ser kanskje barnsligere ut, men det spørs jo helt på helheten.

Jeg syns motsatt jeg da. Syns det kan være fint om det er to fletter som er litt rufsete. De kan ikke begynne over ørene liksom.

Musefletter som i utstående over øra er vel litt barnslig for alle over barneskolen, men fletta nedover og hengende ned "fra nakken" synes jeg er litt bohem og stilig...kanskje med en lys el.blomstrete tunika el.noe med blonder :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt ærlig.. Så forbinder jeg musefletter med Britney Spears "ops, I did it again " videon, og sånn "frekk" skolejente med uniform..

( ikke på små barn, altså)

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for musefletter, og har ofte gått med det selv opp igjennom årene. Det er mange år siden nå, men fant jeg ut at håret mitt kanskje er langt nok til musefletter igjen. Men så kom jeg til og tenke på at jeg kanskje er blitt aaalt for gammel for musefletter...

Så; Blir man for gammel til og gå med musefletter? Når?

:p

Altså sånn hestehaler på hver side bare at de ligger nedover skuldrene om du skjønner? Eller fletter? For jeg går med førstnevnte :p Er tredve om noen dager og det var fryktelig synd om jeg er for gammel :p Da får folk synes hva de vil :p

Syns museHALER og fletter festet over ørene, er for barn.
Fletter som er festet under ørene/nakken og som går bakover ryggen eller på skuldrene, syns jeg man kan ga med til man er ganske godt voksen.
Det har så mye å si med stile, og hva man gjør utav det :P

Eg gjer det frå tid til annan... Som regel er strikken då festa relativt langt nede (rett bak eller under øyret), så det ikkje er sånn fragletendenser der museflettene står rett ut over øyrene.

Syns ikke det er aldersgrense på det.
May Britt Andersen bruker det vell enda :-p

Det kommer veldig ann på personen. Noen vil kle det og andre ikke.
En mor i klassen til min eldste er nærmere 40 og jeg har sett henne ved flere anledninger gå med 'musefletter '. Uten at jeg har tenkt noe spesielt over det.
Hun går ikke sånn på jobb, men arrangement med barna etter skoletid.

Jeg går med fletter hele tiden :-D synes ikke det ser barnslig ut :-)

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Back
Topp