For gammel til musefletter?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for musefletter, og har ofte gått med det selv opp igjennom årene. Det er mange år siden nå, men fant jeg ut at håret mitt kanskje er langt nok til musefletter igjen. Men så kom jeg til og tenke på at jeg kanskje er blitt aaalt for gammel for musefletter...

Så; Blir man for gammel til og gå med musefletter? Når?

:p

Nei, jeg syns ikke at man kan bli for gammel for musefletter. :p

Tja, noen ser vel kanskje mer barnslig ut med det, men kombinert med et voksent utseende og stil ellers så kan det jo funke helt fint. Alle kler jo ikke det samme, men i teorien er det ingen aldersgrense. ;)

Spørs jo forresten om man snakker musefletter som i at de er FLETTET eller at det er to hestehaler liksom. :p

Tja, noen ser vel kanskje mer barnslig ut med det, men kombinert med et voksent utseende og stil ellers så kan det jo funke helt fint. Alle kler jo ikke det samme, men i teorien er det ingen aldersgrense. ;)

Spørs jo forresten om man snakker musefletter som i at de er FLETTET eller at det er to hestehaler liksom. :p
Begge deler :p Hva kan man bruke da? :p

Tja, jeg synes det ser litt barnslig ut. Ville ikke gått med det selv.. Men noen kan kanskje kle det? :)

Jeg gikk med det på jobb en dag for det er så praktisk. Har mye småbåt som faller ut med vanlig hestehale. Da fikk jeg en del kommentarer på at det var barnslig ja :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jada, jeg har ingen problemer med og være litt barnslig, så jeg kan fint gå med det. :p Var bare nysgjerrig på hva folk mente om saken. :)

Nesj jeg er 27 og går gjerne med fletter om sommeren! Har hår ned til midjen ca, syns det er fint jeg. Må flettes da, liker ikke å ha sånne Britney-hit me baby one more time - fletter:0;D

Ja jeg syns det. Syns man blir for gammel for det allerede etter passert 25… laughing7 Og jeg er en som vanligvis ikke lar alder være en hindring for det meste, men akkurat musefletter….

Nesj jeg er 27 og går gjerne med fletter om sommeren! Har hår ned til midjen ca, syns det er fint jeg. Må flettes da, liker ikke å ha sånne Britney-hit me baby one more time - fletter:0;D

Haha, tror det er greit så lenge man ikke har dusker i flettene og rutete skjørt. :D

Jeg synes det ser barnslig ut...kan gå som ungdommelig men da bør du ikke være mye mer enn noenogtyve

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har gjort det selv noen ganger, men synes faktisk det ser litt barnslig ut!
...Blitt mer oppmerksom på det nå i det siste, ja....så de utgår heretter! Blir 37... ;)

I mine øyne er man for gammel idet man begynner på ungdomsskola :P

Vel, jenta mi på seks år vil ikke ha det lenger.......Jeg har sett voksne med både fletter og musehaler men for meg er det barnefrisyrer.

er smak og behag mener jeg men om du vil så er det jo opp til deg :)

Jeg er 28 og syns jeg selv er for gammel for musefletter.. så på bilde fra mai 2008, å jeg ser barnslig ut med musefletter da å.. uff, også på 17 mai med bunad..

Back
Topp