For ett syn...!!!

Det er ikke så rart egentlig. Men vanskelig å skrive tonefall og det man mener på et slikt forum. mente ikke noe vondt med det og skjønner ikke helt hvordan man kan lese negativt ut av det heller. Jeg mener at jeg syntes det er rart at noen kjenner ting tre fire uker før andre. Vet jo at det er sånn, men alikevel. Jeg er førstegangs og er så imponert over alt som står i disse uke til uke sidene stemmer så vanvittig bra med hvor jeg er.og hva jeg kjenner og merker så jeg blir overrasket over at det skjer veldig tidlig for andre.

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: Kidd1

hvordan i all verden kan du se hverken mage eller spark i uke 14??? det er jo ikke vanlig med ultralyd engang før uke19.. hmmm. går fort fram for noen her.

Utrolig rart innlegg....

Som flere her og på terminforumet skriver, så kan andregangsfødende merke ting tidligere enn førstegangsfødene. Så det er kanskje ikke så merklig alikevel ;)

Pst, bare ett lite tips, smileys er en fin ting for å prøve å unngå misforståelser i tonefallet :)

Kjenner det bare nederst der hvor trusekanten er jeg. Må jo være noe galt? Ettersom alle kjenner det så mye lengre opp liksom.
Magen min er har kun kul nederst, så regner med det er der knøttet ligger....
Bekymra jeg, ikke kjent noe på flere dager.

ORIGINAL: siljegulli

Kjenner det bare nederst der hvor trusekanten er jeg. Må jo være noe galt? Ettersom alle kjenner det så mye lengre opp liksom.
Magen min er har kun kul nederst, så regner med det er der knøttet ligger....
Bekymra jeg, ikke kjent noe på flere dager.

Det er vanlig at det går i rykk og napp og ikke hver dag. [:)] Jeg kjenner et eller annet litt under navelen, men jeg er usikker på om det er den lille eller ei.

Heisann, kjenne ikkje du det heller enda? går å venta på boblinga ej...men trur ikkje det er noko fotball spelar inni der ;) 19+1 i dag men ingen tegn enda, sjølv om det var en ivrig krabat vi såg på UL [:D]

Back
Topp