For ett syn...!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg sitter å kikker på magen min. Ser der som nurket ligger og sparker/slår. Magen beveger seg som bare det. For ett syn!! [:)][:)][:)][:)] Og herregud så aktiv den lille krabaten er for tiden. Utroooooolig herlig å både se og kjenne!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Så arti!! Kos deg masse med det lille nurket som sparker deg.[:)] Misunnelig jeg...

hvordan i all verden kan du se hverken mage eller spark i uke 14??? det er jo ikke vanlig med ultralyd engang før uke19.. hmmm. går fort fram for noen her.

ORIGINAL: Svartengel

Heldige du Gleder meg masse til det er min tur[:D][:D]

ORIGINAL: Kidd1

hvordan i all verden kan du se hverken mage eller spark i uke 14??? det er jo ikke vanlig med ultralyd engang før uke19.. hmmm. går fort fram for noen her.

Andregangsfødene merker det lettere enn førstegangsfødene.. Dessuten er det ultralyd i fra uke 16 og oppover.

Jeg vet hva jeg ser og samboern ser det han også.
Vet ikke helt hva du antyder til eller om jeg bare leser litt feil i innlegget ditt?

åååå så herlig :)) jeg er kjempe misunnelig :)) jeg har kjent liv her i dag jeg også men kan ikke se no på magen ennå..
men gleder meg ihjel til det kommer hit også [:)]
kos deg masse og nyt synet :)) heldig :))
Det er så inviduelt når folk kjenner liv og ser så det er ingenting å begynne å diskutere..
(hihi.. rima litt [:D])

Takktakk tommelise *klem*

Så gøy da!! Så gøy at du også har begynt å kjenne noe ( sannsynligvis)!! [:)][:)][:)] Er helt fantastisk å kjenne!!! [:D][:D]

misunner deg jeg:( men jeg tror på deg at kjenner noe... jeg er førstegangsfødende, dt er vanskelig å vite hva man skal kjenne etter. men av og til kjenner jeg små bobler. kan dt være det?

Hvor langt er du på vei da? Det minner om små bobler til å begynne med ja :) Akkurat som sommelfuglvinger som flakser [:)][:)][:)] Så gøy da!!!!! Gratulerer!! :)

forstår ikke at du kan se at babyen rører seg utenpå magen, men... er andregangs jeg også..gleder meg til d er min tur... ser bare pulsen min som rører på magen jeg... kjenner babyen sparke da[:D][:D]

Det finnes ikke tvil i havet engang om hva vi ser, hehe!! Er jo som natt og dag. Magen som går opp og ned pga pusten min da beveger jo hele magen seg på likt. Så ingenting, hehe!!

Mamma kjente og så også min lillebror lenge før hun kjente mine bevegelser. Samme gjorde min tante med sine små. Så er jo ikke noe merklig med at jeg skulle kunne kjenne og se det.

Var hos legen i dag og han kjente det utrolig godt han også [:)] Så det var godt han også kjente det, så jeg ikke blir stemplet som en idiot som tror jeg kjenner og ser noe som ikke er enda [;)]

ORIGINAL: Kidd1

Utrolig rart innlegg....

siljegulli: Takk skal du ha [;)] Vi er like langt :) Min ticker teller ikke videre før senere i kveld. Rare greier..

Stine88: Ja, er ganske herlig [:)] Husker ikke hvem som sa det, men det kjennes ut som noen popper popcorn inni magen, hehe! Syntes det var ganske godt sagt :) Og når nurket snur seg 180 grader, så føler jeg det kjennes som en gravemaskin som graver opp magen min, hehe!!!

ORIGINAL: PrinsesseMarte

Så arti!! Kos deg masse med det lille nurket som sparker deg.[:)] Misunnelig jeg...

Sign.
Kjenner det ikke engang jeg så ser nok ikke aktivitet på en gooood stund...

Har flere venninner som så og kjente godt spark i uke 15.[:)]

Så moro.[:D] Jeg kjenner bevegelser som små bobler, og det er kjempedeilig. Men ikke utenpå enda.[8D]

Back
Topp