for ett land vi lever i ....

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
må bare få ut frustrasjon en plass...

en 23 åring som burde vært på rehab er på sykehjem :/ for ett forbanna dritt sykehus !!!

Det er helt sykt... Folk med kropper som ikke virker, men hoder som er klare, plasseres sammen med demente, i mangel på plass.

værste er at det mamma som fikk han dit, for ahus hadde bare satt han utenfor seg uten noe hjelp igjen de :( gjort det en gang før, før han kom på rehab... de satt han utenfor seg selv uten noen hjelp og vi visste ingenting før kompisen hans ringte... fy søren jeg er tom for ord hvordan de har behandlet broren min :( mamma måtte selv ringe bydelen og få ordnet hjemmesykepleier som mente han var for dårlig å være hjemme med rullestol og lam fra livet og ned :( så hun kranglet med ahus om å få han inn. hun kranglet med de 45 min nå forrige gang så kom han på rehab. men så ble han dårlig igjen og måtte på ahus. mistet plassen sin også skrev bare ahus han ut igjen uten noen plan :( gutten kan ikke gå og er lam fra livet og ned. går med bleie :(

Ufattelig tragisk! Er desverre ikke første gang jeg hører om sånne ting.
Men vurdert å ta det videre til en avis eller noe?

Ufattelig tragisk! Er desverre ikke første gang jeg hører om sånne ting.
Men vurdert å ta det videre til en avis eller noe?
mamma snakker med tv2 nå og jeg vuderer å ta det til vg ! men da må jeg nesten få snakke med han først :) han er faktisk for syk til å ta vare på seg selv nå :(

det er ikke løgn det som blir sagt i media, det er fakta! det sykehuset er overhodet ikke bra ....

Back
Topp